Wauw, wat droogt 'ie mooi op zeg! (al was ie als veulen al ontzettend knap!)Gefeliciteerd dat jullie doormogen!
Mmmh, volgens mij had ik toch echt al een berichtje gestuurd hier, maar zie hem nergens meer.. Heul vreemd.. Gefeliciteerd Shan met je knappe kerel! Hij ziet er prachtig uit! Succes in de volgende ronde!
Hij is wel erg stoer geworden! Hij laat ook wel een mooie spring zien, heel veel succes in januari!!!
Kickuuuu!!! Gefeliciteerd!Wanneer is de 2e bezichtiging!? Is hij een beetje te hendelen als hengst? Heb je een fijne stal voor hengsten? Dat is in deze buurt altijd problematisch.!!Iid misschien moet je maar met hem gaan springen Shanna! Vind hij vast leuk!
Oewww knappe kerel begint het te worden zo zeg!!! Hopelijk gaat hij ook de 2 e bezichtiging door, erg mooie hengst
Ze blijven mooi, de Dubois afstammelingen. ik hoop dat hij net de in D maat blijft, wil hem over vijf jaar wel op het internationale niveau zien lopen want dat heeft hij wel in zich.
Wauw, ik heb zelf n zwak voor palomino's, wat was ie als veulen aandoenelijk, wat n schatjeecht een prachtige man geworden
Wauw, wat gaaf! En wat wordt hij toch stoer, 2,5 jaar alweer heel veel succes bij de tweede bezichtiging!