wat had hij dat hij er zo slecht uit zag? staan er nog meer kneusjes zoals deze bij die boer? mss beter de DB erop af sturen?
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 29-11-12 22:28
Waren er maar meer mensen zoals jij!! Jeeetje, wat goed. Petje af, diep respect. Echt.. wáuw
appelxkiwi
Geplaatst: 29-11-12 22:28
Wauw geweldig hoe je hem hebt opgeknapt! Zeker knap, aangezien je 'pas' 16 bent! Echt super!
ValerieM
Geplaatst: 29-11-12 22:31
Wat een ontzettend leuk paardje En die gaat zeker weten nog leuker worden je mag trots zijn op jezelf dat hij bij jou zo is opgeknapt!! een beter baasje kan hij zich niet wensen
Memere
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-12 22:33
Amalarab : hij was zeer erg ondervoed en had nog niks van vaccins gehad of cotrole van een DA. hij kwam niet van een boer maar van een normale man met nog 3 shetjes en Diëgo zijn moeder ; zij waren allemaal wat aan de dikke kant. die boeren waren boeren die geintereseert waren om Didi te kopenn
Geplaatst: 29-11-12 22:47
Zo TS, die heb je flink opgeknapt. Wat is het een knapperd geworden. Wat fantastisch dat je dit paard een tweede kans gegeven hebt en dat je de hoop nooit hebt opgegeven. Respect daarvoor.
lotte_horses
Geplaatst: 29-11-12 22:56
Wauw het is precies een ander paard! Super! (Wat heeft hij grote oren ) Wat jammer van je eerste jaarling
Memere
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-12 23:06
Adamootje ; hoop heb ik vaak bijna opegegeven bv in de eerste 3 maanden toen er elke keer mensen hem mee moesten helpen rechtop staan of als ik aan het wenen was waarom ik zo eentje had gekocht , waarbij ik me zo hard schaamde bij het passeren van mensen. maar ben blij dat ik het doorstaan heb !
lotte_horses ; hahaha jaa het is stiekem een kruising met een ezel
rooswita
Geplaatst: 29-11-12 23:11
wauw wat heb jij dat paardje geholpen zeg hij is echt prachtig nu
Hevonen
Geplaatst: 29-11-12 23:11
Geweldig gedaan! Viel hij die eerste tijd steeds uit zwakte of was er iets anders aan de hand?
RosiePosie ; hij viel altijd uit zwakte omdat hij niks van vel eraan had zitten , niks van spier. ja heel minuscule spiertjes eraan , want hij stond 4 maand binnen en nooit buiten daar omdat het slecht weer wat ( ?). maar nu valt hij niet meer of struikel hij niet meer. hij is ook een onweis rustige jaarling , nooit bokken ofso. hij bokt alleen waneer hij een weekje niet op de wei kan staan , en dan er weer op mag. of als hij een groeispurtje krijgt ( dan mag je ook niet aan hem komen)
veerle92
Geplaatst: 29-11-12 23:24
wauw! wat is hij prachtig geworden zeg.. heb diep respect voor jou dat je dit hebt gedaan!
Het is al heel vaak gezegd, maar je kan het niet vaak genoeg te horen krijgen. Meid, wat heb je dat goed gedaan zeg! Het zal niet gemakkelijk geweest zijn om er doorheen te kijken, en kijk wat een mooi paard je nu hebt! Ik wens jullie nog heel veel plezier samen toe.