Haha , tegen de tijd dat hij zover is/jullie er zo ver mee zijn, zou het mij verbazen als je er nog van af zou willen.
Aan mij aanbieden heeft geen zin: ik heb Japie (zie avatar foto) al vele jaren,en nog een jonge bonte merrie van nu 3,5 jaar,die volgend jaar eens rustig de belering in gaat. En nog 2 Shetten.
Er is mij wel vaker een enorm leuk paard aangeboden, maar ik hou het bij wat ik nu uit eigen keuze heb, ik wil ook alles ZELF er mee doen, van voeren tot uitmesten, tot hoefsmid-dag, rijden, longeren, alles, ik wil het dag en nacht zelf kunnen besturen, heb ik even geen tijd dan maar niet, ik ben daar en enorme pietlut in.
Wel heb ik uiteraard genoeg connecties, die in specifiek (lees ook:afkomst en fysiek) zo'n paard als Don Diego heel erg geinteresseerd zouden zijn, daarmee kan ik je tzt wel rechtstreeks mee in contact brengen, mocht je dat willen, maar dat lijkt me nu niet aan de orde.
Jullie zijn naar mijn inzicht heel goed bezig, en ga er zelf weer eens op zodra het kan.
Desnoods met een ander er naast die hem effe aan de longe er bij houdt.
Intussen volg ik het allemaal.
Laatst bijgewerkt door terpentijn op 14-12-12 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt