Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Thx! We hebben het een beetje druk met al onze bezigheden en ondernemingen hihi, maar ik zal nu wat vaker updaten. Tapi is idd geen Tapi-puppy meer.Wauw Vie, dat ziet er echt fantastisch uit. Wat doet ze dat makkelijk en met veel plezier!
Lang geleden dat ik iets van jullie heb gezien, laatste keer was Tapi nog een puppypaard.
[***] schreef:Uitdagingen zat.Super filmpje!
Denk dat ik een nieuw voorbeeld heb gevondenOoit ...
Hebben jullie eigenlijk nog uitdagingen? Zijn er nog dingen waar jullie mee bezig zijn of wat je nog wil kunnen? Het lijkt alsof jullie alles al kunnen
Purkii schreef:Ik heb Tapi een vijftal jaar en zolang ik haar heb ben ik bezig met grondwerk en clickertraining. Sinds een jaar zijn we bezig met horse agility en het werken in vrijheid. Daarvoor deed ik dat ook wel eens, maar was het niet echt mijn doel alles in vrijheid te doen. Ik werkte even lief aan de lijn. De ene week train ik elke dag, maar ik geef Tapi ook gerust eens een weekje vrij. We rijden ook geregeld gewoon rond, bitloos of met bit, dressuur of buiten. Springen al eens een keertje. Afwisseling is belangrijk i.m.o.complimenten..super leuk om te zien(en te doen ook volgens mij)
Hoe lang ben je al bezg om zover te komen..en hoe vaak per week train je?