@volbloedfan niet met de TS, maar ik ga het niet aan heel bokt uitleggen.
StalBerguil
Geplaatst: 21-11-12 00:46
Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar Belarus staat bij CC dat klopt maar ik heb hem niet geruild, ik heb gezegt dat als de klik tussen mijn ruin en Belarus er niet is ze Bo bij mij mag laten. Aangezien Bo een een kind van Tina is en ik dat een super merrie vindt!! Maar aangezien Belarus nog niet bij mij thuis is geweest weet ik niet hoe de klik er is en Bo staat nu bij mij te grasmaaien als Bo weer terug gaat komt Belarus deze kant op en dan kan ik pas zeggen of er wel of niet een klik is! Deze reactie vindt ik wel een beetje te ver gaan en helemaal van jou CC dat klopt niet!!
crazycactus
Geplaatst: 21-11-12 08:46
crazycactus schreef:
@pleiada zoiets... tis wat ingewikkeld maar laten we het er op houden dat ik een paard geruild heb
San je moet wel goed lezen he.... ik vind niet dat heel Bokt uitleg nodig heeft over hoe en wat.
daniellekas
Geplaatst: 21-11-12 11:05
Misschien niet maar staat wel een beetje onhandig want ik vond het ook raar staan ,omdat ik weet dat Balarus van Sandra is.
En schept dus wel verwarring dat ik ook dacht, heeft ze hem nou weggedaan.
Jammer dat mijn woorden verkeerd opgevat worden. Ik heb nergens gezegt dat ik de eigenaresse van Belarus ben, alleen dat StalBerguil en ik een paard geruild hebben (tijdelijk) omdat het voor ons op zich goed uitkwam.