Heerlijk om zo even uit te waaien op het strand! Zitten hele mooie foto's tussen
_Rozanne_
Geplaatst: 12-11-12 18:26
Jeetje, je zou hem echt op kunnen geven voor allerlei georganiseerde fotomeeting, wat een prachtig paard!! En wat een mooi halster, waar heb je hem vandaan?
@ Ine, volgens mij ben jij Djuun dr grootste bokt-fan Haha, niet jaloers worden hoor!
@ minkxx, ze is niet zo'n grote, ze is maar 1.50m Voor het zicht had ze voor mij paar cm groter mogen wezen, maar het kan makkelijk. Zeker voor gebruiksdoel recreatie
@ _Rozanne_, poeehh, mn zus (Letizia @ bokt, heeft ook hier gereageerd) heeft het halster gekocht en ik weet echt niet meer waar. Was volgens mij een hele goedkope hoor, maar staat supersjiek (en beetje oppoetsen af en toe doet wonderen ).
En dankjewel iedereen voor de leuke reacties Al 3 pagina's ben helemaal verbaasd joh!
Wat een leuk paard. Vooral de kleur. Echt genieten van het strand. Helaas woon ik nu in het oosten, ook heel mooi, maar geen strand.... Ook dat halster staat haar heel mooi.
amberhaike
Geplaatst: 12-11-12 23:00
Oh maar die vind ik leeuk! Echt een heel leuk beestje! Ik kom 'em stelen
Zoutenootjes, het oosten lijkt me ook prachtig, jullie hebben veel meer bos dan wij! En dankjewel
Amberhaike, doe maar niet hoor, ik vind dr zelf veels te leuk
minkxx
Geplaatst: 16-11-12 21:40
Sieltjuh schreef:
@ minkxx, ze is niet zo'n grote, ze is maar 1.50m Voor het zicht had ze voor mij paar cm groter mogen wezen, maar het kan makkelijk. Zeker voor gebruiksdoel recreatie
okee! het kan inderdaad makkelijk, ik geef je groot gelijk!