ben alleen naar appasionata geweest maar dit zier er ook erg leuk uit~!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aranel schreef:snoeppig schreef:@Indomitable: dat ben ik niet met WilkeAl mogen ze me bellen hoor voor volgend jaar
![]()
Hele mooie foto's!!!!
Over 5 jaar wordt het dan, eens in de 5 jaar komen ze maar naar NederlandMaar heb dan zelf liever dat ze jou bellen hoor, vind jouw filmpjes er vele malen beter uitzien dan het gehups van die zogenaamde grand prix Fries in het voorprogramma
Dat zag d'r niet uit.
Sowieso erg veel 'geen gelul maar in de krul', kin op de borst zonder ruimte ertussen..
TS: Erg mooie foto's, supergaaf! Zou ik er eentje van op mijn facebook mogen zetten? Ik ben dus ook geweest maar mijn foto's zijn mislukt
DJoysDesignz schreef:Chay_Flame schreef:mooie foto's zeker!! Ik ga morgen dus ben erg benieuwd![]()
heb wel gelezen dat je geen professionele camera's mag gebruiken en sowieso geen flits?? Daar gaat me idee om foto's te maken zit op rij 22
Professionele foto's controleren ze niet op (staat ook nergens op de site vermeld).
Dit wordt alleen gezegd door vakantie veilingen.
Aranel schreef:Dus is dat een excuus om je paard in de krul te trekken? Ik vond die vuurdans en die 'Grand prix' proef gewoon echt géén reclame voor het Friese ras.
Vond het carroussel van de 8 friezen trouwens wel een stuk beter hoor
Mirjam_x schreef:Wat een kritiek, ga het dan zelf eens doen!
Ik vond het geweldig wat ze deden, echt een super voorstelling! De ruiters gingen zo rustig en respectvol met hun paarden om.
Vond het paardvriendelijker dan bijvoorbeeld Appassionata.
Aranel schreef:Dus is dat een excuus om je paard in de krul te trekken? Ik vond die vuurdans en die 'Grand prix' proef gewoon echt géén reclame voor het Friese ras.
Vond het carroussel van de 8 friezen trouwens wel een stuk beter hoor
smileydees schreef:Ga met bethje31 mee. Sokken zien!! Dat hoort toch juist bij de Friezen! Vond idd ook dat Fries erg in de krul getrokken werd. Heb nog niemand gehoord die zich er niet aan gestoord heeft![]()
Speknek lippi (ik noem hem maximus hihihi) is volgens mij idd niet een van de gemakkelijkste.. Ik was er dan zaterdag maar man had zelfde problemen.... Heb wel echt genoten van de show!
snoeppig schreef:Over 5 jaar mogen ze me ook nog wel bellen hoor;) al is Wilke dan wel al aardig op leeftijd :p
Ik heb filmpjes gezien van de Friezen en vond het wel meevallen. Carrousel vond ik er prima uitzien,
erg leuk gedaan! Grand Prix proef zie je dat het paard het spannend vond en ik weet hoe sterk ze dan kunnen zijn en dan is het heel lastig om "even" wat GP oefeningen eruit te rijden ( spreekt ui ervaring)
Als Friezen maar iets spanning hebben is het eerste wat ze vaak doen zich opkrullen aan de voorkant.