2012, begint met een lach, eindigt met een traan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:06

Leuke foto's! Hopelijk kan je 2013 weer veel buitenritjes maken :)

Mag ik vragen hoe het komt dat je eraf viel? En ook nog je rug brak! dat moet wel heel naar gegaan zijn... ;(

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:41

Het herstellen lijkt me erg zwaar, maar je paardjes zullen je er wel door heen trekken!

Op naar een goed 2013!

Islien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 17:17

Wat een heftig verhaal ik heb echt veel respect voor je
maarja op naar een gelukkig 2013!!

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 17:30

Tnx allemaal voor de lieve woorden :)

De reden dat ik viel: We waren net onderweg naar het bos. Tender was vrolijk en maakte een blije sprong, ik moest in eerste instantie hard lachen, omdat hij niet vaak van die blije sprongen maakt, maar toen maakte hij nog een sprong en ik vloog eraf. Ik viel gewoon op het gras, maar blijkbaar vingen precies mijn bovenste ruggenwervels de klap op...zo zit ongeluk echt maar in een klein hoekje ben ik achter gekomen! Toen ik eraf viel, raad eens wat Tender deed? Juist ja, naast me gras eten! haha. Maar gelukkig bleef hij wel bij me :)
Ik was met mijn zus op pad, dus gelukkig heeft zij de ambulance gebeld en de paarden veilig terug gebracht, want ik was echt tot niks in staat en die middag is als een waas voor me voorbij gegaan, heel raar gevoel!

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 19:23

HAHA leuke foto's zeker foto 1!! _/-\o_

Italo

Re: 2012, begint met een lach, eindigt met een traan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 20:13

Super foto'ke om te starten :) just love it.
Chapeau voor de weg die je reeds hebt afgelegd!!! Moet wel zwaar zijn om de moed niet te laten zakken denk ik de eerste weken...
De volle respect dat je nog supergraag met de paardjes bezig zijt.
Inderdaad ongeluk zit maar in een klein hoekje jammer genoeg :(
Nog veel courage met de revalidatie!! En khoop dat 2013 inderdaad het jaar wordt dat je terug samen kan genieten met je paard!

nynke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:02

leuke foto's!
jakkes van dat ongeluk! heel veel succes met revalideren! *\o/*

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:12

Veel sterkte en zet 'm op! Je weet in elk geval waar je het voor doet! :j

Huberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:17

de bovenste rugwervels gebroken. Geen zenuwen geraakt?
Lukte dat stil liggen met gips?
mijn gebroken wervel moest zo met heeeeeeeeeeeeel veel pijnstillers genezen. geen gips oid. Ik was blij dat ik er niets omheen had. Had het liefst een heel wijd hemd aan.

somokkele

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:02

Jeetje, wat een pech zeg!! Wel gave paarden!! Enne, die van je zus, is dat toevallig Olijf?? Als dat zo is, dan heb ik haar jongere broertje gekocht ;-)

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 23:05

Somokkele, ja dat is inderdaad Olijf! Wat toevallig! Olijf is van mijn zus en we huren samen een wei en stallen. Olijf is echt een heerlijk dier, dus dat zal haar jongere broertje ook wel zijn of niet ;)?

Huberta, nee gelukkig dus geen zenuwen geraakt, dat was natuurlijk de grote angst in het begin. Wel gelijk geopereerd ivm een verschoven wervel die wel in een gevaarlijke positie stond.. maar godzijdank geen uitvalsverschijnselen!!
Jij ook een gebroken wervel gehad dus? Hoe is jou herstel verlopen? Ik hoefde in eerste instantie ook geen gipskorset omdat ik al geopereerd was en alle wervels stevig vastgezet waren. Maar een paar dagen na de operatie kwam het slechte nieuws dat er iets niet helemaal juist was gegaan tijdens de operatie...waardoor ze toch niet zeker wistem of alleen pinnen stevig genoeg zouden zijn. Dus helaas 7 weken een gipskorset gehad, wat een ellendig ding pfff.. warm, knelde overal en kon niet douchen.. dus was echt even afzien! Nu een afneembaar korset, zit nogsteeds niet ideaal maar kan hem iig af doen om te douchen en slapen!!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:33

Die eerste foto is echt heerlijk, hoe krijg je het getimed om samen zo te kijken :D

Maar je val, yuck, dat is echt een kwestie van pech/verkeerd terechtkomen geweest zeg. Heel veel sterkte, hoop dat je er snel weer helemaal bovenop bent!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 00:25

Ai, herkenbaar verhaal. Ik ben ook gevallen en ik heb ook mijn rug gebroken gehad. Alleen mijn onderste wervels. Deze zijn op elkaar geknald en blijven zo ook. Ook ik heb een gipsen korset gehad alleen de jouwe is mooier. Ik had geen keuze in kleur en dus saai wit. Balen is zo'n ding hè? Ben je blij dat je uit het ziekenhuis bent kun je nog niet veel.

Ik hoop dat 2013 jullie jaar wordt en dat je kunt weer volop kan genieten samen. Ik kan helaas niet meer paardrijden.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 00:52

Jeetje sterkte

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 03:56

Je staat op de voorpagina van Bokt Eva, bij de afdeling uitgelicht :D . Heel veel beterschap, volgens mij heb je het ergste nu gehad...volgend voorjaar kom ik jullie gewoon weer een keer gezellig tegen in het bos!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 07:55

Ik kwam hier in je topic via de eerste foto die op de bokt startpagina staat! :D Wat een geweldige foto is dat zeg!!
Erg vervelend van de val en je rug.. wanneer moet je nu terug voor controle? Dat is ook alweer bijna toch :)
Heel veel sterkte en succes met herstellen! Maar gelukkig kan je al wel weer van je paarden genieten

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 08:30

wat een fantastische foto die 1e!

Jeetje wat ben jij net ongelukkig terecht gekomen. Ik wens je heel veel sterkte met het revalideren en hoop dat je er snel weer bovenop bent en je weer lekker kan genieten van jullie ritjes samen.
Ook samen met je zus, want wat zal dat ook een topper zijn!

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 10:18

Bedankt :)

Oh Heike wat verschrikkelijk dat jij helemaal niet meer kan paardrijden... Hoelang geleden is het bij jou gebeurd? En heb je er nog veel last van?

Karen, inderdaad hopelijk treffen we elkaar volgend jaar weer gezellig (en gezond) in het bos aan :)
Biancatje, ik heb volgende week een CT scan en de 26e controle, hoop echt dat alles goed aan het herstellen is!!!

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:26

Eef! Hopelijk ben je snel weer helemaal de oude. En kun je weer lekker met Suus het bos in.
Nu nog even afzien, maar het komt allemaal weer goed :)

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:33

Hi Eva,

Omdat je op de voorpagina stond dacht ik ineens "he die ken ik"

Wij hebben nu 2 jaar geleden denk ik nog samen gereden. Ik reed toen tinkermerrie Sterre.
Ik vond het toen erg grappig omdat jouw paard onderweg alle maiskolven pikte :D
Inmiddels heb ik mijn eigen tinker en ben ik ook aan het revalideren. ( niet door een val gelukkig)

Ik wens je veel sterkte bij je herstel !
En hoop dat je snel weer kunt genieten van je paardje :(:)

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 15:12

Hoi Eva, je staat verdient op de voorpagina! Wat een pech heb je gehad, hopelijk revalideer je goed en zit je er snel weer op. Jullie zijn zo'n leuk stel samen!

rosalyvdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 15:29

Wat een heerlijke foto's! Die met die sneeuwpop :) sterkte!

Nylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:55

Wat sta je heerlijk positief in het leven. Ik heb genoten van de foto's. Veel sterkte met het herstel.

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:16

wat leuk dat er zoveel lieve reacties zijn in zo'n korte tijd. En wat een boel mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt!

Eerst dacht ik dat ik niets ging zeggen in dit topic :). Het is zo vreemd hoe alles gelopen, is zo'n geluk en zo'n verdriet.
Het liefste denken we d'r nooit meer aan, maar goed :D platte plank als je nu bent gaat dat natuurlijk niet!

Maar dit kan ik wel zeggen:
Voor iedereen die het nu NOG niet wist, Eef is echt een mega tof wijf :)!

En als Tender meeleest: jongeman, mocht je nog een keer zoiets bedenken. Ik weet je te vinden }:). Pas maar op! Anders ruilen we je in voor een Spaanse! :D

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 23:49

hahaha geweldig die eerste!