Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Duuk2011 schreef:Wow ik ben het niet eens met hoe TS spreekt maar sommige uitspraken hier vind ik echt heel bizar hoor?
"Al rende ze/hij de snelweg op dan had je nog eerst bij die mevrouw moeten gaan kijken"
Een vrouw die van de fiets valt, waar al mensen bij zijn? Dit vind ik echt een bizare denkwijze om dan eerst daar heen te gaan ipv je paard die nog veel meer schade kan aanrichten.
michelle933 schreef:chanel1985 schreef:Ts: wil jij eventjes iets verduidelijken, ben je echt 19 jaar?
Ja hoezo?
omdat ik zo reageer?
Ja logisch he.. al die wijfe hier lopen altijd altijd altijd te zeiken..
altijd maar denken dat zij het beter zouden doen in zo'n situatie. ach rot toch op..
' want het staat hier zwart op blauw
) van jouw kant. Alleen dat ze achteraf niet zulk commentaar zouden hebben.Citaat:alsof ik daar aan denk op dat moment.. en ik zie dat die vrouw alweer half opstaat en er staan mensen bij haar..ga ik er toch niet ff vrolijk heen lopen, terwijl mijn knol op hol slaat in een laan waar allemaal vrachtwagens rijden..
en zoals ik al 100 keer heb gezegd.. toen ik terug was.. was ze al weg. dus viel allemaal wel mee hoor pff
michelle933 schreef:funnyhorses schreef:Nou ze schreef toch zelf al dat ie in een doodlopend weggetje was gelopen,dus lijkt me dan niet meer als beleeft om even na te gaan of die vrouw nog kon lopen of fietsen?Het gebeurde immers een paar meter achter haar.
En zeg nou zelf,kan jij een op hol geslagen paard inhalen dan?
Wat kan mij die vrouw nou schelen.. Zij is zo dom om te vallen waardoor mijn pony ervandoor schoot. Waren genoeg andere mensen bij.. En anders had ze pech.
Miracle_ schreef:Wat ben jij onbeschoft bezig zeg..
WAAROM je even moet vragen of alles oké is? Voor hetzelfde geval valt ze een gat in haar hoofd..
En wij "wijfe" of ook wel "wijven" in correct Nederlands, zeiken niet, wij zeggen waar het op slaat.
ik zeg toch dat ze al weg was toen ik aan kwam..
michelle933 schreef:Hallo
Na een leuk wandelingetje te hebben gemaakt met mijn vzpony, waren we op weg weer terug naar stal. Tot dat er 1 of andere vrouw paar meter achter mij van der fiets viel. Nou mats schrok zich helemaal dood!! Begon te trappelen en te trekken. Hij trok mij meeee over de weg naar de andere kant waar je een laandje heb, waar onze bak ook staat. Ik hield hem echt nieeeeet meer en ja hoooooorr daar ging die in volle galop, over de stenen met een slingerend touw achter hem aan.. K kon het nieeeeet aan zien! Ik wist dat het een doodlopend laandje was dus dat gaf mij wel wat vertrouwen. Ik zag hem niet meer en maakte me tog wel grote zorgen.. Dus ik die laan afgelopen.. En ja hoor meneer stond met zn dikke kont gewoon gras te eten alsof er niks aan de hand was.. Pffoee wat was ik blij zeg toen ik hem zag. Hem rustig gemaakt en weer terug gelopen. Heb hem zkr niet op zn kop gegeven want het blijfen vluchtdieren.. Eenmaal vlak bij stal was er een fries die moest draven op het erf omdat hij niet goed liep. NOU je had zijn hoofd moeten zien.. Grote neusgaten.. 1 en al hysterisch! En woep daar ging die weer er van door met mij erachter aan. Nu was ik het toch wel erg zat met hem, en heb hem mee gesleurd naar stal. Pffff ben egt erg geschrokken! Helaas hebben ze geen hengsten ketting..maar die ga ik denk toch wel zelf even aanschaffen.
michelle933 schreef:Wat kan mij die vrouw nou schelen.. Zij is zo dom om te vallen waardoor mijn pony ervandoor schoot. Waren genoeg andere mensen bij.. En anders had ze pech.
chanel1985 schreef:Meen je dit nu? Of ben je met ons voeten aan het spelen?
michelle933 schreef:het is niet MIJN schuld dat ze op der plaat ging..
michelle933 schreef:Miracle_ schreef:Wat ben jij onbeschoft bezig zeg..
WAAROM je even moet vragen of alles oké is? Voor hetzelfde geval valt ze een gat in haar hoofd..
En wij "wijfe" of ook wel "wijven" in correct Nederlands, zeiken niet, wij zeggen waar het op slaat.
Het is onbeskoft 'konjo'.. ach ik neem jullie toch niet serieus sorry..![]()
sorry..ik zeg toch dat ze al weg was toen ik aan kwam..
Jolienfortun schreef:Het gaat lekker hier zeg! Zeuren over hoe onbeschoft ts is maar zelf is niemand hier een steek beter! Ook ik was eerst achter mijn paard aangegaan waarschijnlijk zou ik door schrik die vrouw vergeten. Denk iedereen wel. Iedereen doet zo schijnheilig! En wat ts betreft kun je niet normaal praten? Gangstertje zeker?
Konjo bo mama zullen we maar zeggen dan ...
michelle933 schreef:).
En je pony ging volgens je OP ook alweer over de rooie omdat iemand een fries op het erf liet draven voor kreupelheidsonderzoek. Nou met alle respect, maar zo bomproof is ie dan toch ook weer niet.
[/quote]saskiakefie schreef:Ik heb toevallig op JOUW getemd Skygirl, maar wil dit ook nog even kwijt in de hoop dat mensen zich nou iets meer in gaan houden, want niet alle mods zijn 24/7 online en kunnen elk moment ingrijpen.![]()
En ik kan wel begrijpen dat ts zich steeds meer gaat opwinden.
)