Mona is nu 3,5 en ze moest alles nog leren, dus alle basis dingen als voetjes geven en benen aanraken, waar ze best panisch voor was. Toen grond en loswerk en veel lopen samen. Singeltje, dekje, zadel en losse beugels. Naast de fiets wat conditie trainen. 2 mnd geleden 2x iemand erop gezeten. Nu wilde ik haar wintertje rust geven en van het voorjaar weer verder, maar 'helaas' vind zij dat niet zo leuk. Ze wil graag aan de gang, dus deze winter weer lekker lopen en gaan we lange lijnen leren. En dan kijken wanneer ze er klaar voor is om verder in te rijden.
Mooie foto's en een super mooi sprekend koppie. Ik vind haar wel wat aan in te royale conditie (eerlijk zonder te beledigen vind ik haar aan de vette kant). Ze zou nog mooier zijn als dat omgezet wordt in bespiering. Dus lekker met dit werkwillige beessie aan de gang. Je hebt een prachtige tinker!
ClaudiaAngel
Geplaatst: 25-10-12 16:42
wauw wat lijkt dit paard op mijn verzorgpaard! echt een prachtige tinker is het
Leuke foto's, Mara!! en wat betreft kledingkeus: ik ken het hoor. Je koopt wat en een paar weken later pas je het niet meer *zucht* Dat is het enige nadeel aan afvallen
Hey Mara Leuke foto's hoor! Staan er een paar bij die ik nog niet gezien had. Zou er zeker eentje (of meer) laten uitvergroten! Als Mona zo graag wat wil doen gaan we van de week toch weer eens samen een rondje met Zazou. Misschien een keertje naar het strand, kijken wat ze daar van vind haha.
RomySmink
Geplaatst: 25-10-12 21:48
wat een geweldig mooie merrie
Cchanny
Geplaatst: 25-10-12 22:20
Ze is zo gaaf. En past perfect bij jou
Babsding
Geplaatst: 25-10-12 22:39
Wat zijn jullie een leuk stel! En je hebt wel echt een praaaaachtig paard zeg!!!