Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarliesV schreef:Je filmpje ook ff gekeken. Hij lijkt daar minder slap dan op de foto's en ook minder strak van voren.
Vreemd inderdaad dat het zo'n verschil kan maken tussen foto's en een filmpje.
Trek mijn 'opmerking' over evt nog ff wegzetten dan ook in, aan het filmpje te zien kan je best door en lekker op een rustig tempo hem de kneepjes bijbrengen.
Keep up the good work.
Joolien schreef:MarliesV schreef:Je filmpje ook ff gekeken. Hij lijkt daar minder slap dan op de foto's en ook minder strak van voren.
Vreemd inderdaad dat het zo'n verschil kan maken tussen foto's en een filmpje.
Trek mijn 'opmerking' over evt nog ff wegzetten dan ook in, aan het filmpje te zien kan je best door en lekker op een rustig tempo hem de kneepjes bijbrengen.
Keep up the good work.
Hij is er idd wel klaar voor, hij is redelijk compleet voor een 3-jarige. Het filmpje is van een paar weken terug, inmiddels vraag ik af en toe iets meer van hem en dat vind ie soms moeilijk. Dat zie je aan de foto's terug.

Hij hoeft echt niks meer dan dit, eerst kracht kweken. Dan pas kan kan je verder werken. Tijd tijd tijd
je zit nog best netjes op zo'n zadeltje, en je kijkt iig niet of zijn hoofd er nog aan hangt
CleovG schreef:Ik vind de gangen van dit paard helemaal niet zo simpel, zoals ik eerder voorbij zag komen in het topic. Ik vind hem heel correct lopen.
Het principe van zakken met zijn hoofd snapt hij al aardig. Hij zou hierin alleen wat ronder mogen worden in zijn hele lijf en wat meer ruggebruik mogen krijgen. Nu lijkt het alsof hij soms de verbinding wat verbreekt. Als hij ronder in zijn lijf wordt zal hij ook makkelijker voor het been worden.
Het valt me op dat je hem vrijwel iedere pas been geeft. Lijkt me zeker bij een paard wat al niet zoveel drang naar voren heeft niet zo slim. Die kun je beter een keer een goede por geven dan steeds een beetje.
hahaha
sorry hoor maar ik erger me eraan. Na het zien van het filmpje piep je plots anders. Inderdaad wat een verschil kan zo''n filmpje maken
... Het is ook rijden in the picture en niet HAW.