Spookje schreef:Ik blijf mij verbazen dat mensen het zulke geweldige foto's vinden.
In de kleine letters staat dat foto's uit de oude doos zijn. Dus het paard springt nu makkelijk 1.20, wie zegt dat wanneer deze foto's genomen zijn dat het paard dat het toen ook al kon? Of uberhaupt ooit heeft gedaan?
Ook lees ik in een post dat het paard nu nog maar 6 jaar is. Hoe oud was het paard dan toen de foto's werden genomen?
Wellicht is het niet in de zeik nemen, maar gewoon een heel onzeker paard toen?
Ik vind het echt zorgwekkend dat mensen op bokt dit soort foto's normaal vinden. Ik denk vaak dat mensen wellicht vergeten (of niet weten/begrijpen) welk effect een bit heeft als die zo wordt gebruikt, of wellicht denkt men er gewoon niet aan?
En er zijn zoveel wegen die naar Rome leiden, ik zou toch echt voor een ander hebben gekozen. En nee ik bedoel niet afstappen, aaien en wortels geven. Gewoon rustig, af en toe beetje been, gewoon in stap en vooral handen naar voren. Want als paard zo reageert weet je vaak dat de sprong erg onverwachts kan komen, zorg ervoor dat je voorbereid bent en dus niet in de mond zit, je wil immers niet dat je paard het associeert met wellicht de 'pijn'prikkel van het bit die hij in een keer als ruk krijgt omdat jij je evenwicht niet hebt/niet op de sprong voorbereid was.
Hahahhha jesuz!!! Heej we hebben het hier over een PAARD! Niet over een fragiel (breekbaar) porselijne paard.