Wat onwijs mooi gedaan! Ik vind foto 15 ook echt heel gaaf! Gaaf hoor!
Faline
Geplaatst: 12-10-12 14:03
Ik had het op FB ook al gezegd, maar bij deze foto's is het plaatje wat mij betreft echt compleet Prachtig vind ik ze. Meestal vind ik er niet veel aan als er mensen bij op de foto staan, klopt het plaatje gewoon net niet, maar deze meiden passen er met hun outfit echt heel mooi bij.
Prachtig!!! Ben het met Faline eens. Vaak klopt het niet of is het gewoon standaard, maar dit... wauw!!! Idee voor onze trouwkaarten!
Keet
Geplaatst: 12-10-12 14:14
quartel schreef:
voor mij een beetje too much is dat erg??
Nee hoor ben ik het mee eens. Vind eigenlijk alleen de laatste foto mooi de rest vind ik erg gemaakt en gepoetst. Vind de titel ook beetje aandacht trekkerig: (Schitterende Foto's)
15 is mijn favoriet, 10 vind ik ook leuk, alleen mis ik daar een beetje een hoorn haha
Fenrir
Geplaatst: 12-10-12 14:23
Ik vind de laatste foto erg tof! De rest doet me niet zoveel. Ik vind het erg zonde dat de eerste niet zo mooi bewerkt is (die sepiakleur staat echt heel lelijk bij de vleugels) en dat roze is gewoon niet echt mijn ding. Foto 9 vind ik dan wel weer leuk. Ik vind die boogschutter dan een stuk stoerder, maar wat ontzettend zonde dat het pakje niet goed past en dat hij zo lelijk haar borsten omhoog drukt!
Achteraf was tuigloos op de elfenfoto's idd mooier geweest, wellicht dat we de shoot nog eens over doen. Deze dag had ik zelf 2 paarden bij, daarom heb ik Jauke uit handen gegeven. Nadeel is natuurlijk dat je er dan zelf niet bij bent en andere mensen niet snel iets bij je paard aanpassen, logisch en eerlijk is eerlijk, ook gelukkig maar Had ik er zelf meer met mijn neus bovenop gestaan dan had ik eerder geopperd om een paddockje te bouwen alvast en daar in te duiken. Hoe braaf hij ook is, helemaal los in de LDD vind ik onverantwoord Overigens zijn beide dames 1 en dezelfde persoon Het rode haar is een pruik, het blonde is haar eigen haar En dat ze benauwd kijkt kan zo lijken, maar ze is niet bang voor Jauke hoor Heeft vroeger zelf ook altijd gereden. Ik vind het juist wel mooi dat ze niet overal met zo'n glimlach van oor tot oor op staat.
Vooral foto 15 en de andere foto's met de boogschutter zijn erg leuk! Voor de rest zijn het inderdaad gave foto's, lijkt me ook erg leuk om een keer te doen als ik daar ooit de mogelijkheid voor heb