lifaya schreef:knap hoorje rijd alleen wel met hoofdstel, alleen zonder bit
op de heenweg wel met halster ( doe ik eigenlijk altijd want met losrijden in zo'n grote weide word ze anders wel eens TE falantiek
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

little_birdy schreef:ik zou eens beginnen met een cap en schoenen en een normale broek en shirt
voor de rest benen lang laten meer is er niet over te zeggen zo'n kort filmpje
?! Al gaat ze naakt 
. 
stef schreef:nou en... haar pony, haar zaak.. Nooit jong geweest?
Cowgirl schreef:stef schreef:nou en... haar pony, haar zaak.. Nooit jong geweest?
Nee op bokt zijn ze altijd direct volwassen en zien in elk grasprietje gevaar. Ik snap soms ook niet dat sommige mensen dan ook levende paarden hebben ipv een houten hobbelpaard.
Ik crosste vroeger ook altijd over de wei, zonder cap...net zolang tot de boerin naar buiten kwam om te zeggen dat we gevaarlijk bezig waren
MirandaFuego schreef:Hey wat leuk!
Zo reed ik vroeger ook altijd op mijn verzorgpony's!
Daar leer je wel echt goed van zitten hoor!
Je doet het heel goed, (de benen hoef je niet langer te doen, zonder zadel buigen je benen altijd iets meer)je zit er super op!
Ik denk dat veel mensen wat van jouw onhafhankelijke zit kunnen leren.
En je hebt een hele leuke en vooral brave pony!
ShauniBef schreef:Helaas kan ik geen filmpje meer zien maar ik wilde hier even op reageren:little_birdy schreef:ik zou eens beginnen met een cap en schoenen en een normale broek en shirt
voor de rest benen lang laten meer is er niet over te zeggen zo'n kort filmpje
Als TS zonder tuig heeft gereden, wat maken schoenen, broek en shirt dan uit![]()
![]()
![]()
?! Al gaat ze naakt
Edit: Ik zie foto's, ontzettend leuk TS! En euh, hier heb je geen gepaste rijkleding voor nodig hoor.
. Ook springen. Maar omdat ik ouder ben is het minder erg, want jonge kinderen kunnen dit echt niet doen hoor 

ShauniBef schreef:Ts, ik deed dit vroeger ook hoor, en stiekem doe ik dit nog steeds. Ook springen. Maar omdat ik ouder ben is het minder erg, want jonge kinderen kunnen dit echt niet doen hoor
Vind het fijn dat je dit doet, krijg je een goede mooie onafhankelijke zit van
MirandaFuego schreef:ShauniBef schreef:Ts, ik deed dit vroeger ook hoor, en stiekem doe ik dit nog steeds. Ook springen. Maar omdat ik ouder ben is het minder erg, want jonge kinderen kunnen dit echt niet doen hoor
Vind het fijn dat je dit doet, krijg je een goede mooie onafhankelijke zit van
Nou, dat zou ik nóóit doen!!
(Zo ging ik voor het eerst op m'n onbereden paard)![]()
http://static.flickr.com/31/92557296_1414f33be8.jpg
Leuk hoor, ook dat springen!!

MirandaFuego schreef:Majken schreef:knap hoor dat je zo een goede evenwicht heb !
vind het inderdaad ook niet veilig, maarja voor 1 keer vind ik het wel kunnen
Ja, dit is echt de enige keer dat ze het gaat doen!!![]()