Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Vind wel typisch verhaal dat ie nu weer ineens wild is,
Maar heb je de da ingeschakeld, heb je de politie geïnformeerd.
Als ze een wilde stier kunnen plat spuiten van ruim honderden kilo's dan lukt een pony van 300 kilo ook wel
Rider01 schreef:tita schreef:Vind wel typisch verhaal dat ie nu weer ineens wild is,
Maar heb je de da ingeschakeld, heb je de politie geïnformeerd.
Als ze een wilde stier kunnen plat spuiten van ruim honderden kilo's dan lukt een pony van 300 kilo ook wel
DA is geinformeerd, na overleg is besloten verdoven niet te doen.
het waait erg hard en hij is niet dicht genoeg te benaderen om hem te kunnen raken, als het mis gaat dan kan je het wel vergeten dat je ooit nog tot op die afstand in de buurt komt (dat zijn zijn eigen woorden)
myxlea schreef:Feria schreef:Hoe kan hij dan plots terug helemaal wild zijn? Ik begrijp het echt niet.
Misschien moet je maar in de weide gaan zitten, misschien komt hij na verloop van tijd terug of kan je hem terug benaderen?
Omdat ze nog maar 9 maanden in handen van mensen zijn. Ik kan alles met mijnes doen, zolang ik hem in de stal benaderd heb en aan een touw heb, zodra hij los in de bak is kan ik hem ook niet meer vangen. Ik hoop dat je zo een beetje snapt wat ik bedoel? Dat angstige is gewoon nog een proces wat er langzaamaan uit moet slijten.
eclair98 schreef:Ik weet niet of het al is gezegd, maar waar is hij bang voor? Zet/hang dit bij de weg neer en dan durft hij daar niet meer naartoe?
eclair98 schreef:oja, vraag een cowboy met een lasso![]()
sorry, even wat luchtigs tussen door.