Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Samir schreef:Madeira ziet er super goed uit zeg! Ze heeft een top eigenaar!
Dankjewel!Pauline schreef:Wat zijn jullie een leuke combinatie zeg.
Je paard heeft een heel zachte uitstraling en je rijdt echt heel netjes. Super.
het is ook echt een lieve/zachte pony 

Heeft Cynn_x precies op het juiste moment genomen, hihi

ben ook heel trots op Madeira!
Cynn_x schreef:Dat soort foto's zijn met Madeira niet zo moeilijk te maken
heb echt zoveel foto's van jou met Madeira die gekke bekken trekt haha.. paardjuh schreef:Wauw! Paulien! Geweldige fotos het plezier straalt er tussen jou en medeira uit.
Ik vind het onwijs knap wat je allemaal doet, Zeker mee door gaan zolang het nog kan!
![]()
![]()
Ik hoop dat je door de selectie komt. Ik gun het je van harte!
ik zou het súper gaaf vinden, maar volgens mij zou ik dan het niveau moeten hebben (of bijna) waar ik in moet uitkomen bij aangepaste sport (ik zit in Grade IV, dus vergelijkbaar met M/Z niveau) dat kan ik nooit.. ik weet eerlijk gezegd niet waar ze verder na kijken enzo.. BernetteO schreef:Wederom ontzettend veel respect voor jou!
Ik heb al meerdere van je topics gelezen (lang niet altijd gereageerd) en vind het echt super knap wat je doet. Je rijdt zo vriendelijk en netjes!
Daarbij vind ik je als persoon ook heel sympathiek overkomen, want je geeft altijd heel netjes antwoord op iedereen, maar OOK op vragen over je handicap. Je bent heel open en eerlijk en dat waardeer ik enorm!
En ook ik zie de vooruitgang die je met je paardje bereikt hebt, echt super goed!
Om eerlijk te zijn: ik kan wel voor de volle 100% zien met beide ogen en ik rijd echt lang zo goed niet! (en met mij vele anderen!)
Ga zo door, je bent hartstikke goed bezig!
Enne, je laat het ons wel weten hè, of je wel of niet geselecteerd bent?
(we hopen hier allemaal van wel!)
bedankt! 

Laurier schreef:Hee Paulien,
reageer hier nog even aangezien ik in mijn topic nog op jouw gereageerd heb, maar ik dacht hier zal ze eerder kijken.
Volgens mij was je inderdaad na mij, in ieder geval herken ik je wel met je knappe haf!
Echt super knap hoor zo op compleet vreemd terrein als je amper iets ziet, echt diep respect!!
Ga zo door zou ik zeggen, en misschien kom ik je nog wel eens tegen dan!
Groetjes,
Daphne
Zou leuk zijn als we elkaar nog is tegen komen!
bedankt! 
[/quote]
jammer dat je niet door bent maar zoals je zelf al zei het is een super ervaring geweest!