Jammer van de regen die jullie onderweg hadden, maar er zijn toch
wel mooie en bijzondere foto's uitgekomen
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voor de volgende keer willen we het wel met overnachtingen en tentje plannen 

).
 Voor tien dagen trekken moeten we ons beter voorbereiden vrees ik, en de paarden wat intensiever trainen 
 en onszelf 

weet het nog zo goed haha 
 Wij hebben gekeken via ruiterroutenetwerk Vlaams-Brabant, daar stonden ook stopplaatsen bij, en plaatsen (restaurant, café) waar paarden welkom waren. Al zijn we gewoon voor kebab enzo gegaan 
 In Belgisch Limburg is er een heel netwerk met overnachtingen bij, echt super handig! Misschien is er ook zoiets van jullie streek?
 ) maar door veel te doen worden ze veel gewoon!                                                         

Oei, fietsers aanvallen is niet alles nee ^^ onze paarden konden gelukkig goed samen in de wei, Pico en Noah staan altijd samen, maar Prudur kenden ze nog niet, maar ging erg goed! Maak jij tegen dan ook maar een topic he 

Ik woon zelf in Limburg en het netwerk is niet helemaal op en top (of het ligt gewoon aan de plek waar ik woon) maar er zijn zeker mooie stukken, zeker als je meer richting Lommel-Overpelt gaat!                                                         

of daar iig beginnen                                                         

De paarden staan in Rotselaar, ben je van daar in de buurt? 

We hadden ook niet zoveel keus, als we hadden opgegeven moesten we alsnog drie uur terug door de regen, maar die schuur was op dat moment echt een godsgeschenk 
 We deden ook niet zulke lange ritten, ik denk als je graag meer km's op een dag doet, dat je je paard best endurance-gewijs traint