Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Ashii_ schreef:Maar trekt hij zich gewoon omlaag dan? (eerste filmpje)
[***] schreef:@ MirandaFuego : tss .. naja, geen bokken dan .. Is het eigenlijk ook niet, voelt wel zo, maar blijkbaar is het meer springenMaar zoals Repelsteel omschrijft is dat dus echt moeilijk zitten, ookal lijkt dat misschien makkelijk. Ik ken zo een ex-manègepaard die zowat iedereen eraf kreeg en die bokte helemaal niet (Cobe gooit nog iets) .. Die stak gewoon haar hoofd tussen haar benen, maakte haar rug bol, sprong eens met 4 benen tegelijk en de mensen lagen op de grond
En dan niet de beginners ofzo, echt mensen waarvan ik dacht: jee .... Dus het kan wel, zonder bokken
![]()
[***] schreef:_Ashii_ schreef:Maar trekt hij zich gewoon omlaag dan? (eerste filmpje)
Goede vraag![]()
Hij gooit z'n hoofd naar rechts en springt tegelijk die kant op, gaat met z'n hoofd tussen z'n benen en springt dan 3x met gestrekte voorbenen (geen idee hoe hij het kan) en dan besluit hij op te stijgen en op die manier nog eens van grotere hoogte te landen met gestrekte voorbenen. En toen had ik het wel gehadToen ging hij vooruit
![]()
Het gestrekte voorbenen-ding kan je hierop goed zien:
[ Afbeelding ]
Was tijdens een fotoshoot, ze wilde graag zonder zadel draven, arm kind
Misschien dat deze foto een beter beeld geeft, hij komt niet echt hoog omhoog van achteruit, maar toch zit het best moeilijk![]()
[***] schreef:@ _Ashii_ : haha, zo eventjes lukt mij dat niet neen, maar ik werk er wel aanIk bedoel: ik probeer het te voorkomen en als dat niet lukt probeer ik hem zo snel mogelijk uit die zone zeg maar te halen, door z'n hoofd weer omhoog te krijgen (dat is vereiste 1
) en hem dan vooruit te laten gaan. Het gaat op zich best goed hoor, hij kan dit ook 10-15 keer als hij wil, dan sta jij daar ter plaatse te springen terwijl de rest van de groep al 500m verder is .. snap het nut ook nooit zo, moet hij daarna weer harder rennen om ze bij te kunnen houden