[WN] 28 oktober 2012 NK Appaloosa Colorful Fall Show Zuidwolde

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:55

Echt tof dat de Appie vereniging de H&DT uitgeschreven heeft! Er was veel belangstelling langs de bakrand en in de kantine dus ik hoop dat er nu meer combinaties besluiten om de volgende keer gewoon mee te doen. Wij zullen in ieder geval via onze kanalen dit blijven promoten en wellicht ook nog eens een clinic organiseren i.c.m. een wedstrijd.

Het was super gezellig! 8-)

Afbeelding

Afbeelding

Lesley_Faial

Re: 28 oktober 2012 NK Appaloosa Colorful Fall Show Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:29

wow die eerste foto is echt heel leuk!

yerry

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 10:54

Pannenkoek schreef:
Echt tof dat de Appie vereniging de H&DT uitgeschreven heeft! Er was veel belangstelling langs de bakrand en in de kantine dus ik hoop dat er nu meer combinaties besluiten om de volgende keer gewoon mee te doen. Wij zullen in ieder geval via onze kanalen dit blijven promoten en wellicht ook nog eens een clinic organiseren i.c.m. een wedstrijd.

Het was super gezellig! 8-)

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

WAUWWWWIEEE!! *\o/* wat een toppertjes weer!!! de eerst volgende H&D trail MOET ik erbij zijn!!!

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 12:42

Jij moet er zeker bij zijn! :7

Ik hoop dat de Appies het uit blijven schrijven, zelfs op hun gewone wedstrijden. Op de een of andere manier past het gewoon het beste bij die vereniging. :j

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 13:14

Ik heb het van dichtbij bekeken, heel gaaf om te zien en wat was jullie hond braaf zeg. Ik vond het zowiezo wel een opsteker voor de sport. Controle over je paard en hond. Lijkt me best moeilijk je aandacht zo te moeten verdelen.

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 14:49

Ik vind het ook een heel gaaf onderdeel en vond het gisteren heel mooi om te zien.
Wie weet ga ik het ooit ook nog wel eens starten (thuis lukt het wel; nu nog op show :D)

Verder heb ik gisteren een hele geslaagde dag gehad. Mooie show, goed gevulde klassen en leuke prijzen. +:)+ +:)+ +:)+

Minpuntje vond ik dat ik na de western equitation razendsnel om moest kleden/zadelen voor de lead-line. Milan zat op het paard en kon gelijk de ring in. En dat terwijl dat jochie de hele dag had zitten wachten totdat hij eindelijk kon rijden.
En de tractor die gelijk na de lead-line de bak in kwam en waardoor de paarden behoorlijk overstuur raakten (met de kleine ruitertjes er nog op). Future stond vol op m'n voet; was was ik blij met m'n laarzen met stalen neuzen. :D

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 23:17

Silvester hoeveel tijd had je nodig voor het omkleden? Er zat 20 minuten tijd tussen de western equitation en de leadline. Ik wist niets van de afspraak, en ik vond het jammer dat ik zo afgesnauwd werd.
En van de trekker had je gelijk, jammer dat de bestuurder minder verstand van paarden had.

Ik heb als ringsteward in iedere geval en leuke leerzame dag gehad. En hoop dat iedereen veel plezier heeft gehad op onze show. Zag ook een aantal nieuwe gezichten zowel bij de appies als bij de all breed.
Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie behaalde prijzen en tot volgend jaar!!!

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 23:30

WH: Ik had met Adri afgesproken dat Milan in ieder geval nog eventjes rond mocht rijden als ik de bak in kwam; hij zou dat doorgeven. De andere twee deelnemers reden al in de bak toen ik er na de equitation uit ging; die hadden dus ruim de tijd om rond te rijden, aan het paard te wennen en de zenuwen wat te laten zakken.
Ik ben naar de trailer gereden, zadel er af, ander zadel er op, singel wisselen. Hoofdstel af, showhalster om en hoofdstel er overheen. Zelf showblouse en chaps uit doen en andere showblouse aan doen. M'n groom hielp met al die dingen en had doorvoor zelfs al Milan helemaal omgekleed. Milan op het paard getild en terug gereden naar de showring.
Sneller kon dus echt niet.
En toen kreeg ik daar dus te horen dat ik gelijk de ring in moest; wat dus tegen de afspraak in was. Vandaar dat ik daar geirriteerd op reageerde. Jullie gingen gewoon aan de gang, dus ben ik ook maar de showring ingekomen. Maar voor Milan vond ik dit helemaal niet leuk, hij had zich de hele dag er al op verheugd dat hij mocht rijden en nu moest het allemaal maar snel, snel, snel.

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 23:34

Ja begrijp jouw kant, maar we kunnen niet de show stil leggen voor een half uur. Maar verder maak ik hier geen woorden aan vuil. De kids hebben het allemaal geweldig gedaan.

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 23:38

Ik heb van die afspraak gehoord en de jury ook. Er werd 20 minuten uitgetrokken en dat is ook gebeurd.
De jury ging op de afgesproken tijd terug de bak in alleen jullie waren er niet...
Ik begrijp dat het voor Milan erg vervelend is maar de jury bepaald dat een onderdeel start.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 11:39

silvester schreef:
De andere twee deelnemers reden al in de bak toen ik er na de equitation uit ging;

Je had ook een onderdeel minder kunnen starten om ruim de tijd te hebben voor je kind en zijn paard :)
Zomaar een idee ;)

Ik had zelf 1 punt, maar daar had ik zelf geen last van.
In de Hunter & pleasure bleef de fotograaf niet in het midden, maar ging ook in hoeken staan.
Daar had Sita in de Hunter erg last van, omdat haar paard schrok van de fotograaf die plotseling in de hoek van de bak stond.
Niet erg handig, dus misschien fotograven wat dat betreft wat beter instrueren, alhoewel jullie vast blij waren dat er uberhaupt een fotograaf was ;)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 13:15

Wie was uberhaupt de showfotograaf??? Ben nl wel nieuwschierig naar de plaatjes :D

Ja ik had zelf gelukkig geen last van hem ineens in een hoek. Geloof dat ik haast meer schrok toen ik hem daar ineen voor mijn neus zag staan :+ Maar kan me heel goed voorstellen dat er paarden niet van gedient waren en dat is toch voor de class an sich niet echt fijn.

Ik heb genoten op de show, en had mijn verjaardag niet fijner kunnen vieren :D Lena verraste me compleet door gewoon lekker te rijden te zijn. We zijn zelfs zonder bokseries door de pleasure gekomen *\o/* Dat ging de laatste 2 wedstrijden dus echt niet, heb ik dr in het midden moeten zetten omdat het te link werd.

Iedereen nog gefeliciteerd met de plaatsingen en kampioenschappen. AAHCH bedankt voor een leuke wedstrijd. Volgend jaar gezellie weer.

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 14:36

Romkabouter schreef:
silvester schreef:
De andere twee deelnemers reden al in de bak toen ik er na de equitation uit ging;

Je had ook een onderdeel minder kunnen starten om ruim de tijd te hebben voor je kind en zijn paard :)
Zomaar een idee ;)

Dat ga ik inderdaad de volgende keer wel overwegen ja.
Maar als er gezegd wordt dat er rekening mee wordt gehouden en als je ervaring van vorige wedstrijden is, dat er inderdaad ook altijd rekening mee wordt gehouden. Dan was mijn inschatting voor deze wedstrijd dat het net zoals de voorgaande keren zou zijn. Helaas dus deze keer niet.

Rina: De link naar de fotograaf staat in het programmaboekje en op de site van de AAHCH.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 00:39

De eerste foto's staan online. Halter heb ik gezien en een paar van de hunter. Hoop dat de rest ook snel komt.