Dat van mij gebeurde eind juni. Ik hoop dat jij er iets minder lang last van zal hebben want het is echt een rot blessure!
mowgli7
Geplaatst: 15-09-12 19:59
aahwww TS
heb ik zelf ook wel eens, dat ik er helemaal geen zin meer in heb. bij mij komt het gevoel van paardenliefde toch altijd weer helemaal terug, hoop dat het bij jou ook snel weer hersteld en beterschap met je stuitje enzo zelf ook een hele lange tijd last van gehad na een val
jeetje juni !! wow, ik hoop dat het bij mij iets sneller gaat ja, pff heb vanmiddag nog sterkere pijnstillers moeten vragen , heb nu een soort morfine + diclofenac 50 mg + paracetemol door elkaar heen en nog steeds pijn mijn arm lijkt wel de regenboog
mowgli dankjewel ! stuitje is echt klote wist niet dat zo'n klein ding zo'n pijn kon doen
little_birdy
Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-12 20:05
mijn arm dit is nog niet eens de helft van mijn arm blauwe plek loopt door tot mijn schouder
Frouke_
Geplaatst: 16-09-12 10:13
Auw! pijnlijk joh!
little_birdy
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-12 23:46
ja he het is nu nog erger geworden
heb gelukkig wel iets minder pijn door de pijn stilling !
Ben je nu in de ziektewet, bestaat dat als groom, of hoeft je baas je alleen maar te betalen als je werkt? Wel balen zeg, ook voor je baas natuurlijk, want die rekent vast op je! Beterschap, goed paracetamol slikken (a 4u mag je 1 of 2, dan bouw je een mooi spiegeltje in je bloed op en heb je er wel wat aan. Morgen voel je je echt alsof je door een vrachtauto bent overreden maar daar helpt warme douche of bad goed tegen. Niet meer zulke fratsen uithalen he
ik zit in de ziektewet werk op contract, ik gan noooooit meer zonder zadel met een halster erop nooooooit heb al flink wat pijnstiller ja oa diclofenac en tramadl dat helpt wel hoop dat ik snel weer kan beginnen
PaardinGalop
Geplaatst: 17-09-12 12:00
Klinkt erg pijnlijk, maar dat je er gelijk mee gaat stoppen? Paardrijden is en blijft een sport waarin je valt en opstaat.
En dat van vertrouwen, ik zou het rustig opbouwen Eerst is weer de stal in gaan, wat knuffelen en poetsen en aan de hand gaan stappen. En als je durft langzamer proberen te rijden.
Oei...allereerst heel veel beterschap en hopelijk een snel herstel!ik ken je gevoel wat betreft t denken over te stoppen met alles;ben vroeger ook echt hard gevallen,wat me m'n knie verpest heeft,was voor dat gebeurde echt nergens van onder de indruk,zonder zadel,springen,hoe harder hoe beter.....tot die val.al m'n vertrouwen in de paarden was weg....maar toch altijd n zwakke plek blijven houden voor de dieren.ook nog wel 's een paard gehuurd,maar daar vond ik niks aan......toen mama geworden van een paardengekke tweeling,waardoor t weer begon te kriebelen.Paard gekocht,maar onzeker en angstig met rijden...een heel jaar lang.paard te koop gezet,koper diende zich aan...nee!!!!ze gaat niet weg ,ze hoort bij mij,dat zei m'n gevoel.heb toen de knop omgezet,ben een instructrice gaan zoeken met veel geduld en tegenwoordig rijd ik zelf m'n paardje weer!
dankjewel ! ik ga zondag weer een halve dag werken gelukkig dan zie ik mijn paardje ook weer
emilyslaluna
Geplaatst: 21-09-12 23:54
Je gaat toch neit stoppen na 1 val? Sorry maar je moet meteen weer in het zadel gaan zitten (sorry, "zonder" zadel) k begrijp dat je nu veel pijn hebt maar toch, stoppen? Ik zou het niet doen.
Zou zomer kunnen dat als je aan het werk bent met paardendfat het vroeg of laat toch weer gat kriebelen. Maar overhaast het zeker niet, en laat je ook niet dwingen door mensen die zeggen dat je dr ff doorheen moet ofzo. Succes zondag
heb vertrouwen in jezelf:) dat je het kan. en dan komt de rest ook wel weer. opgeven in de paardenwereld is naar mijn idee geen optie. je koos er voor zonder zadel en hoofdstel op je paard te gaan zitten. paarden schikken nou eenmaal. dus dit soort dingen gebeuren. keuzes hebben consequenties en die pakken helaas niet altijd goed uit.
ik hoop echt dat je snel opknapt en dat je jezelf en je paard een kans geeft:) met de juiste instructie en mischien hulp. kom je er wel. beterschap!
Seven
Geplaatst: 22-09-12 11:05
Au dat was een flinke val Ik snap je gevoel ik heb ook een flinke val gemaakt waarbij ik in mn rechterbeen alle spieren had gescheurd, 3 ribben gebroken, arm spieren en pezen beschadigd en sleutelbeen gebroken. Heeft een flinke tijd geduurd voor dat ik weer goed kon lopen en rijden wilde ik niet meer.
Maar toch ben naar een jaar wel weer met de paarden aan de gang gegaan, het trok me te veel iets wat je jaren doet laat je niet zomaar achter. Doe lekker rustig aan troetellen etc en als jij zo ver bent ga je vast ook weer rijden.
idsie seven dankjewel , ik ga iig vanaf zondag rustig weer aan werken, en ook weer beginnen met mij paard te trainen met dubbele lijnen lekker rustig aan doen
Helemaal goed, al doe je een half jaar enkel longeer werk of aan de hand werken krijg je ook een hele andere band van met je paard. Zie het gewoon positief nu kan je weer aan de band werken en komen jullie er 4 x zo sterk samen weer uit.