Wij zijn er Zaterdag en Zondag, we moeten meerijden met de welsh tuigpony's met onze cob.
MelanieB
Geplaatst: 23-10-12 21:46
stef schreef:
Via het nmprs of?
Ja Of nouja, er werd gebeld vanuit de organisatie wbt jonge menpaarden/pony's competitie, maar die hebben eerst contact opgenomen met NMPRS hoe of wat of ze wel mee wouden werken, blijkbaar willen ze dat. Lijkt me een mooie ervaring voor Bam zo
Mijn vader stond eerder altijd op paard en koets. Maar de laatste twee jaar niet meer gaat er wel altijd naar toe. Jammer marissa maar ik moet vrijdags nog werken anders hadden we wat af kunnen spreken.
Ludique96
Geplaatst: 24-10-12 20:58
Ik ben waarschijnlijk er 18 november
fjordjes
Geplaatst: 24-10-12 21:05
Oh ja jammer zeg! Nouja ik wens je alsnog veel plezier
obelix
Geplaatst: 25-10-12 05:15
Nimber schreef:
ik ben er ook 3 dagen met mn merrie
Word weer gezellig
Silence
Geplaatst: 25-10-12 05:23
Ik twijfel heel erg. Vorig jaar was het ze zonde van je geld. Hele pistes bleven gewoon leeg, clinics waarbij de combinatie in de ring twee rondjes reed zonder enig commentaar enz. Ik zit dus zwaar in twijfel wat ik doe.
PinkHorse
Geplaatst: 26-10-12 12:46
ik ga op 17 nov! dan ben ik jarig ik ga samen met vriendin die niet op bokt zit ben 2 jaar terug ook gegaan lijkt me erg leuk op verjaardag ik vind het gwn leuk al die kraampjes lekker geldbrassen
ZusJacobs
Geplaatst: 27-10-12 10:31
Voor welke shows/clinics moet je nou betalen en welke niet? Ik wil graag zaterdag naar de lange lijnen clinic en evt. de clinic van Antoine.. Maar kost dit dan geld of?
Silence
Wij gaan ook, al jaren. Wij vinden het super leuk. Missen wel de menshow, zoals deze een aantal jaren terug was, en je daar ook nog een kaartje voor moest kopen. Die show vonden we altijd wel het hoogte punt. Maarja tijden veranderen. kaarten kopen we altijd online.
Ik heb besloten niet te gaan. Toch te weinig waar voor mijn geld gekregen, vooral het afgelopen jaar. Een week later is er een honden/dieren evenement in België, ga liever dan daarheen met mijn pup. Kan ook zonde van het geld worden, maar dan hebben we wel wat nieuws en voor haar een goede ervaring.
Ik heb wss m'n blauwe KL jas aan waar Menteam Eikenvallei op staat op achterkant en voorkant, daar ben ik wel aan te herkennen haha. Wss spijkerrijbroek aan met bruine jodphurs.
En verder als ik met Bambi men met oranje hca sulky of ik loop met 'm aan de hand haha.
A_nita
Geplaatst: 30-10-12 00:11
We gaan toch nog een keer dit jaar, hoewel ik het ieder jaar wat minder vind worden. Mijn man wil graag gaan, dus ik ga gezellig mee
NikkivanOlst
Geplaatst: 30-10-12 07:10
Ik vind dat de 'backstage' zaken als deelnemer zijnde nu al een stuk beter zijn geregeld als 2 jaar geleden
Edit: behalve dat ik dan nu net lees dat boxhuur €45,- per box per dag is....