Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeniseBobby schreef:Ik vond alles heel erg leuk dus om dat allemaal op te noemen
- volgensmij werd er omgeroepen dat er een eigenaar van een auto moest komen en als die niet kwam het raam werd ingetikt (ivm een hond die er in zat). En een uur!!!! later werd er geloof ik omgeroepen dat het pas werd ingetikt. Dat je het raam niet zelf mag intikken dat snap ik, maar bel dan met de politie en vraag om toestemming! Het gaat hier om een dier kom op zeg! (Heel erg jammer van de eigenaar van de hond, dat je je hond met dit warme weer in de auto laat zitten ; diep triest) (of het was weer een andere auto, maar volgensmij was het dezelfde)
x_spekkie_x schreef:DeniseBobby schreef:Ik vond alles heel erg leuk dus om dat allemaal op te noemen
- volgensmij werd er omgeroepen dat er een eigenaar van een auto moest komen en als die niet kwam het raam werd ingetikt (ivm een hond die er in zat). En een uur!!!! later werd er geloof ik omgeroepen dat het pas werd ingetikt. Dat je het raam niet zelf mag intikken dat snap ik, maar bel dan met de politie en vraag om toestemming! Het gaat hier om een dier kom op zeg! (Heel erg jammer van de eigenaar van de hond, dat je je hond met dit warme weer in de auto laat zitten ; diep triest) (of het was weer een andere auto, maar volgensmij was het dezelfde)
Op zondag is er twee keer omgeroepen om een hond uit de auto te halen. De eerste keer ging het om een witte Mercedes, de tweede keer om een busje. Ik mag hopen dat beide honden levend uit de auto zijn gekomen. In ieder geval een pluspunt voor de organisatie dat zij er iets mee gedaan hebben
Oscar schreef:Patricia6, ik heb jouw suggestie over het rijden met handicap er even uitgepikt. Ik kan niks beloven, maar in de Boktlounge en in de pistes hebben we natuurlijk een speciaal programma, en wie weet kunnen we er volgend jaar iets mee
delerium schreef:Beide keren ging het om hetzelfde voertuig: een Mercedes Vito (dat is een busje)
Had persoonlijk ook graag niet gehoord "wil de eigenaar naar het voertuig omdat we anders in gaan tikken" maar "wil de eigenaar naar het voertuig om de ANWB te bellen want we hebben het raam ingetikt".
Bovenal vind ik het een geruststelling dat ze het tenminste hebben gezien en opgepakt en dat de eigenaar een proces verbaal heeft gekregen. Top
jesito schreef:Dat hondengedeelte vind ik normaal best leuk om te zien, maar met die opnames dat schoot echt niet op.
Zondagmorgen kwam je binnen in die hal en keek je gewoon even langs de kant wat er te doen was.
Werd je aangesproken dat je vooraan op de tribune moest gaan zitten en mee moest doen met aplaus enzo.
Ziet er natuurlijk leuker uit op tv, ik vond het erg opdringerig.