Pff trieste bedoening zeg! Gelukkig mag hij bij jullie blijven Lief dat jullie 'n zak voer hadden gekregen van de gemeente.
Kentaro
Geplaatst: 20-09-12 11:20
Wat een super leuk beestje!!! Wat fijn dat hij bij jullie mag blijven en ik vind het echt top dat jullie toen gelijk actie hebben ondernomen!!!! Ik zal maar niet zeggen wat ik van degene vind die dat arme beestje maar 'gewoon' gedumpt heeft...............
Hey bij mij in de woonplaats. Ken eigenlijk ook niemand in de buurt die een veulen had. Gelukkig hebben jullie hem eruit gehaald daar bah. Wij lopen zelf altijd al even een rondje om als we zo hooglander tegen komen.
Girassol
Geplaatst: 20-09-12 22:07
Wat fijn dat 'ie gewoon bij jullie mag blijven! Hij ziet er leuk uit
Verschrikkelijk dat mensen dit doen echt belachelijk, hier hebben ook mensen tamme biggetjes gedumpt in het bos.. echt hoe dom kun je zijn. Gelukkig heeft deze kleine man een mooi nieuw huisje!
Wat een schatje zeg, wat fijn dat hij bij jullie mag blijven! Mensen die zo'n klein ding zomaar kunnen dumpen zijn het niet waard beestjes te houden... Als ze ooit gevonden worden, vind ik ook dat ze meteen een verbod moeten krijgen. Bah.