N270 afgesloten tijdens HE

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: N270 afgesloten tijdens HE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:41

Oke kan iemand me helpen? Ik blijf van zaterdag op zondag bij iemand uit helmond slapen maar moet zaterdag ochtend vanuit Grubbenvorst via Venray.
Vorige keer zijn wij helemaal binnendoor gereden en waren we ik denk 3 kwartier onderweg, op de terugweg via venray een halfuurtje. Is het slim om weer binnendoor te rijden of kan dit niet?
Of moet ik helemaal anders rijden? Want dan denk ik dat ik maar gewoon de trein pak :+

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:41

Sani schreef:
En voooral geduld Iloon. :D

Heb ik ook wel :j

Ach dat wordt jaar 4 dat ik weer iets bijzonders heb als ik naar HE rijd :j

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:46

Waar zit de afsluiting dan precies? Als ik met de tomtom vanaf de A2 langs het kanaal naar NHB Deurne rijdt (m'n dochter zit er al drie jaar op school, ik kom er dus nog wel eens), dan stuurt die me niet door / langs Deurne. Vanaf een grote rotonde waar je rechtsaf richting Deurne gaat, word ik door tomtom rechtdoor gestuurd. Dan rijdt je tussen de boerderijen door en kom je uiteindelijk aan de andere kant van de Bruggenseweg uit.
Dus als de afsluiting dicht bij Deurne zit, zou je gewoon de tomtom kunnen volgen.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:58

Sammyoo schreef:
(m'n dochter zit er al drie jaar op school, ik kom er dus nog wel eens), dan stuurt die me niet door / langs Deurne.

Dus als de afsluiting dicht bij Deurne zit, zou je gewoon de tomtom kunnen volgen.

Wat zou je hulpeloos zijn als de tomtom uit viel.. :(:)
Je komt van het noorden dus je hebt er niks mee te maken..

Die grote rotonde :(:) is tussen beek en donk- Gemert..eventueel richting Bakel :D

Ik begrijp best dat er veel mensen zijn, Europa zegt me niks..Waarschijnlijk zullen ze zeggen..Europa ligt toch ergens bij China. :+

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:15

Sammyoo schreef:
Waar zit de afsluiting dan precies? Als ik met de tomtom vanaf de A2 langs het kanaal naar NHB Deurne rijdt (m'n dochter zit er al drie jaar op school, ik kom er dus nog wel eens), dan stuurt die me niet door / langs Deurne. Vanaf een grote rotonde waar je rechtsaf richting Deurne gaat, word ik door tomtom rechtdoor gestuurd. Dan rijdt je tussen de boerderijen door en kom je uiteindelijk aan de andere kant van de Bruggenseweg uit.

Ik heb dus het 1e jaar ook die route gereden (geluisterd naar mijn garmin), alle jaren daarna hem genegeerd
en wel over de N270 blijven rijden, dat rijdt iets lekkerder.

Maar afh. van waar de afsluiting zit, is dat een optie, gewoon naar tom luisteren, alleen wegje
wat ik dan moet volgen is wel erruugggg smal als daar iedereen over heen zou moeten.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:20

Sjolvir schreef:
Maar afh. van waar de afsluiting zit, is dat een optie, gewoon naar tom luisteren, alleen wegje
wat ik dan moet volgen is wel erruugggg smal als daar iedereen over heen zou moeten.

Ogen dicht en gas blijven geven :j

:')

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:28

Anoli schreef:
Sjolvir schreef:

Zou ik niet doen :+ Ik ben daar een keer in een bocht bijna onder een enorme trekker geschoven die me tegemoet kwam :oo

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:30

Sammyoo schreef:
Anoli schreef:

Zou ik niet doen :+ Ik ben daar een keer in een bocht bijna onder een enorme trekker geschoven die me tegemoet kwam :oo

Oh, mijn auto bedoel je (grapje, maar voor PC hoofdstraat trekker kan hij wel door).

Hard kan ik daar niet echt, sleep ook nog trailer mee met pony, die waardeert het niet echt als ik er een race parcours van maak.

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:35

Ik heb nog een keer beter gekeken maar de mensen uit venray kunnen gewoon rechts op het viaduct. Dan neem je de eerste afslag links en rijd je zo langs NHB Deurne op. De mensen vanuit Helmond pakken na de verkeerslichten 2e afslag links, kruising rechts en je rijd dan zo langs het NHB Deurne op. Alle problemen opgelost :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:01

Hebbesje schreef:
Ik heb nog een keer beter gekeken maar de mensen uit venray kunnen gewoon rechts op het viaduct. Dan neem je de eerste afslag links en rijd je zo langs NHB Deurne op. De mensen vanuit Helmond pakken na de verkeerslichten 2e afslag links, kruising rechts en je rijd dan zo langs het NHB Deurne op. Alle problemen opgelost :)

Uhm maar sta je daar dan niet alsnog dik in de file??

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:11

Anoli schreef:
Hebbesje schreef:

Uhm maar sta je daar dan niet alsnog dik in de file??

Dat zal wel mee vallen. Voor de ingang sta je altijd even in de file (ligt aan de aankomst tijd )

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:39

Mijn aankomsttijd is vroehoeeeeg... Sta liever een half uur voor de kassa te wachten dan dat ik net 10 minuten te laat ben voor eerste ding wat ik wil zien...

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:47

mijne ook. :')

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 08:47

Afbeelding

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 08:59

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 11:26

Dus er worden ter plekke omleidingen aangegeven? Of is slim om gewoon Bakel in te toetsen op je navi en dan in Bakel pas het adres van HE erin te zetten?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 11:29

Marlies ik denk dat je gewoon naar Bakel moet rijden en dan het adres vn HE invoeren...

De omleiding zal denk ik niet naar de bruggenseweg gaan :n

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 11:31

Ja, laat ik dat idd maar doen...gewoon naar Bakel en daar het juiste adres invoeren...dan zal ik er vast wel komen. :')

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 12:03

Bellatrix schreef:
Ja, laat ik dat idd maar doen...gewoon naar Bakel en daar het juiste adres invoeren...dan zal ik er vast wel komen. :')

Ik begrijp je niet..als je van Amersfoort komt dan hoor je niet in Helmond of aan die zijde te komen..dan kom je van de A73 bij boxmeer er af of je komt via Utrecht- Den Bosch.- Bakel-Deurne :(:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 12:05

:+

Ik had op google maps mijn eigen adres ingevuld als vertrek adres en dan kom ik dus wel over de N270 maar ik haal Laura op in Amersfoort en dan geeft ie idd niet die N270 aan. :+ Wel de N279 maar daar is niets mis mee dus? :')

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 12:13

Problemen ontstaan vaak met routeplanners omdat die niet helder kunnen denken..
Ze jagen ieder op elkaar de file in.
Laatst bijgewerkt door ceasario op 04-09-12 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 12:15

Blijkbaar. :+ Zo te zien ga ik over Den Bosch en dan voorbij Helmond er ergens af. Scheelt weer. :')

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 12:17

Bellatrix schreef:
Blijkbaar. :+ Zo te zien ga ik over Den Bosch en dan voorbij Helmond er ergens af. Scheelt weer. :')

Ja en dan ga je dus de mist in..dat bedoel ik nu met de snelste route met file..

Voor Helmond houd je Bakel aan..!! Maar die routeplanner wil geen verkeer in dorpen ..daar zit vaak het probleem..

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ceasario op 04-09-12 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 12:27

Oei, als ik het dan maar ga vinden. Denk dat tomtommie aardig zal gaan zeuren, met "keer om"
En ben al zo'n handig persoon met navigeren. Dat word flink op tijd vertrekken ben ik bang.

*Gaat hulp inroepen*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 12:27

Oh! _O- Dus Bakel wordt ergens na Den Bosch al aangegeven? En dan in Bakel....wat? :')