Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Feelsoproud schreef:Pfff,kzit met een probleempje,in de genre van 'dubbel geboekt'!
Ben geselecteerd voor de kennismakingsclinic TREC,en had me ook opgegeven fokkerijadvies van Cor Loeffen...krijg ik vandaag een mail dat ik daar ook aan mag meedoen en laat dat nou toevallig nét op hetzelfde uur vallen!!![]()
Fokkerijadvies van 14u tot 14u30 en TREC van 14u tot 15u.Of ik zou het theoriegedeelte van de TREC moeten missen,maar dan mag er nergens anders wat uitlopen...kga er nog eens over denken hoe ik dit oplos!
Elise95 schreef:Feelsoproud schreef:Pfff,kzit met een probleempje,in de genre van 'dubbel geboekt'!
Ben geselecteerd voor de kennismakingsclinic TREC,en had me ook opgegeven fokkerijadvies van Cor Loeffen...krijg ik vandaag een mail dat ik daar ook aan mag meedoen en laat dat nou toevallig nét op hetzelfde uur vallen!!![]()
Fokkerijadvies van 14u tot 14u30 en TREC van 14u tot 15u.Of ik zou het theoriegedeelte van de TREC moeten missen,maar dan mag er nergens anders wat uitlopen...kga er nog eens over denken hoe ik dit oplos!
Zo heb je niets en zo heb je allebij
Weet iemand trouwens waar de ingang voor de paarden van de fnrs-hal zit?
luanova schreef:soeske schreef:Ik kom niet echt in actie, maar help mee met de voorbereidingen voor de Working Equitation. De stand is te herkennen aan 2 hele mooie banners.
Het programma:
Vrijdag 7 – 9 – 2012
10:15 – 10:45 Demo Duitse team
14:15 – 14:45 Demo Vereniging
Zaterdag 8 – 9 – 2012
10:30 - 11:00 Stel je vragen over Working Equitation aan.....
12:05 – 12:35 Demo Duitse team
15:30 – 16:00 Demo Junioren
16:30 – 17:00 Demo Vereniging
Zondag 9 – 9 – 2012
10:30 – 11:00 Demo Vereniging
12:00 - 12:30 Stel je vragen over Working Equitation aan.....
14:30 – 15:00 Demo Junioren
16:00 – 16:20 Demo Duitse team
voor mij idem, alleen ben ik wel in aktie in de demo's op vrijdag en zaterdag
Feelsoproud schreef:Ik ga inderdaad voor de TREC kiezen Sjolvir.
Ten eerste ben ik niet van plan de eerste jaren al een veulen te fokken,had me enkel aangemeld omdat ik het wel interessant vond en er toch was.
Ten tweede krijg je bij het fokkerijadvies geen inkomkaarten,enkel een parkingkaart,je moet gewoon zelf inkom betalen.Dat vind ik wel wat veel.Als je daar mét paard bent kan je tenslotte toch niet alles zien:misschien uurtje ervoor en uurtje nadien,maar ik ga mijn knollie niet van smorgens tot s'avonds op de trailer achterlaten en zelf plezier gaan maken.
Heb nog effe gedacht om tijdens het theoriegedeelte voor het fokadvies te gaan(moet in principe net lukken)maar de mijne heeft echt wel effe tijd nodig om aan een nieuwe omgeving te wennen,dus dat half uur om los te rijden ga ik wel nodig hebben.We doen het goed of we doen het niet!
tiffclaus schreef:Ik doe zelf mee met de demonstraties gebitsverzorger bij paarden in de menstal, zaterdags van 10 tot 13 uur en zondags van 10 tot 13 uur
En dochterlief doet met haar pony Izzy du Bois mee met de clinic van Lammert Haanstra Onafhankelijk van elkaar, maar toch een combinatie... geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen, maar dat mag de pret niet drukken
![]()
![]()
Dat is zondags om 14 uur in de Longeercircel!