Wie komt er ook in actie op het HE?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Re: Wie komt er ook in actie op het HE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 19:55

Leuk, Choco, dan rijden we samen.

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:15

Leuk! Ik heb er echt super veel zin in! :D

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 00:18

Ik doe met Blomke alle dagen mee met de demo's Piaffe voor beginners en Fun & Friendship.

Vrijdag:
* 12:00 - 12:30 NH Cirkels - Piaffe voor beginners (samenwerking Leandra Teunissen, Fiona Meilink)
* 13:30 - 14:00 NH Cirkels - Fun and friendship (samenwerking Leandra Teunissen, Fiona Meilink)

Zaterdag:
* 11:30 - 12:00 NH Cirkels - Piaffe voor beginners (samenwerking Leandra Teunissen, Fiona Meilink)
* 13:30 - 14:00 NH Cirkels - Fun and friendship (samenwerking Leandra Teunissen, Fiona Meilink)

Zondag:
* 13:30 - 14:00 NH Cirkels - Piaffe voor beginners (samenwerking Leandra Teunissen, Fiona Meilink & Daniëlle Meyboom) Jauke
* 15:30 - 16:00 NH Cirkels - Fun and friendship (samenwerking Leandra Teunissen, Fiona Meilink & Daniëlle Meyboom) Llevado

brighteyes85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 11:22

Ik doe mee! Ik mag met Zora deelnemen aan de clinic 'Loswerken aan de hand' van Lammert Haanstra op zaterdag van 10.30u tot 11u
Nog even een trailer en auto en zo regelen en dan gaat het helemaal lukken :o

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 11:27

Ik was niet van plan om dit jaar af te reizen naar Deurne (tis nogal een eindje rijden voor ons), maar had vrijdag een mailtje dat ik een plekje in de finale van de kennisquiz van het NHK heb veroverd :7 Dus nu heb ik besloten om toch de rit maar te gaan maken. Gelukkig kan ik halverwege de rit een stuk carpoolen en gaat mijn moeder mee als support, dus het wordt vast gezellig!

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:39

Pfff,kzit met een probleempje,in de genre van 'dubbel geboekt'!

Ben geselecteerd voor de kennismakingsclinic TREC,en had me ook opgegeven fokkerijadvies van Cor Loeffen...krijg ik vandaag een mail dat ik daar ook aan mag meedoen en laat dat nou toevallig nét op hetzelfde uur vallen!! :?

Fokkerijadvies van 14u tot 14u30 en TREC van 14u tot 15u.Of ik zou het theoriegedeelte van de TREC moeten missen,maar dan mag er nergens anders wat uitlopen...kga er nog eens over denken hoe ik dit oplos!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:21

Heb inmiddels ook mijn tijd&dag dus ik doe mee:
- Madelief en PRE Furia
- Zondag om 12 uur in de NH Cirkels
- Dubbele longe clinic van Horst Becker

:D

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 18:10

Feelsoproud schreef:

Ben geselecteerd voor de kennismakingsclinic TREC,en had me ook opgegeven fokkerijadvies van Cor Loeffen...krijg ik vandaag een mail dat ik daar ook aan mag meedoen en laat dat nou toevallig nét op hetzelfde uur vallen!! :?

Fokkerijadvies van 14u tot 14u30 en TREC van 14u tot 15u.Of ik zou het theoriegedeelte van de TREC moeten missen,maar dan mag er nergens anders wat uitlopen...kga er nog eens over denken hoe ik dit oplos!

Zo heb je niets en zo heb je allebij :)

Weet iemand trouwens waar de ingang voor de paarden van de fnrs-hal zit?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 18:16

Elise95 schreef:
Feelsoproud schreef:

Zo heb je niets en zo heb je allebij :)

Weet iemand trouwens waar de ingang voor de paarden van de fnrs-hal zit?

Zoiets had ik ook, zo heb je niets zo mag je 2x, maar in mijn geval 1 x op zaterdag en 1 x op zondag,
dus dat bijt elkaar totaal niet! *\o/*
Wat ik me afvraag is of ik met paard en al bij de bokt lounge kan aanschuiven voor de theorie,
neem aan van wel? Want zo snel kan ik haar anders niet te voorschijn toveren.

Als ik moest kiezen zou ik voor de TREC gaan, OF je moet echt serieus volgend jaar een veulen willen gaan fokken,
dan wel bliksums snel beslissen, anders kunnen ze de kaartjes van de TREC niet meer naar andere reserve bokker
sturen (als ze niet al verstuurd zijn naar de winnaars).

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 18:48

Ik vroeg me trouwens af of wij nog verdere informatie krijgen over waar we precies moeten zijn en wanneer enzo..? :)

Ik vertelde trouwens aan een vriendin dat ik aan die clinic mee mocht doen begon ze te klappen omat ze zo blij voor me was, midden in de kantine.. :')

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 18:51

1 van ons kan natuurlijk Eline pb-en of de mod die ons de kaartjes ging sturen.
Maar ik ga voor de optie, zaterdag even vragen (ik ben er dan toch), maar ga heel laat thuis komen
dus denk niet dat ik zaterdag avond on line ben, ben dan denk ik dood (oud mens, krijg je met die leeftijd)
ga dan ik coma vallen en moet zondag nog een keer.

Ik had bedacht vrolijk met paard en al aan te schuiven bij de theorie (dat kan met mijn paard,
is sublieme hangplek). Aangezien direct aansluitend de clinic is.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 19:19

morgen ga ik beginnen om de spullen voor de stand uit te zoeken en in te laden, woensdag pony's toiletteren, donderdag de laatste boodschappen doen en s'avonds de stand inrichten, dan kunnen we vrijdag beginnen aan een top weekendje.
Het weer werkt in ieder geval mee, en dat hebben we ook weleens anders meegemaakt.
Zin in *\o/*

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 19:22

Ik ga undercover

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 19:23

zal ik vast even roepen dat ik jullie vraag heb gelezen :)

Dubbel ingepland staan is een ontzettende eer eigenlijk een een luxepositie. Waarvoor je kiest kun je echter alleen zelf bepalen.

Het theoriedeel/voorbespreking is terwijl jullie aan het losrijden zijn, het is meer het vertellen wát er te zien gaat zijn in de ring etc en wat achtergrondinformatie.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 19:30

luanova schreef:
soeske schreef:
Ik kom niet echt in actie, maar help mee met de voorbereidingen voor de Working Equitation. De stand is te herkennen aan 2 hele mooie banners.
Het programma:

Vrijdag 7 – 9 – 2012
10:15 – 10:45 Demo Duitse team
14:15 – 14:45 Demo Vereniging

Zaterdag 8 – 9 – 2012
10:30 - 11:00 Stel je vragen over Working Equitation aan.....
12:05 – 12:35 Demo Duitse team
15:30 – 16:00 Demo Junioren
16:30 – 17:00 Demo Vereniging

Zondag 9 – 9 – 2012
10:30 – 11:00 Demo Vereniging
12:00 - 12:30 Stel je vragen over Working Equitation aan.....
14:30 – 15:00 Demo Junioren
16:00 – 16:20 Demo Duitse team

voor mij idem, alleen ben ik wel in aktie in de demo's op vrijdag en zaterdag :o

Doe jij dan mee met Lua? Moest toen ik het las ook gelijk aan jou denken ;)

(lekker offtopic!)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:37

Jolliegirl schreef:
Lies: jollie heeft nooit zenuwen hahaha komt vast door de excursies die ik gedaan heb.
Zie dit als hetzelfde maar dan op n andere locatie.
Bereid me ook maar weinig voor,bereid meer dingen voor voor de mods en gespreksleiding :p

Is er tenminste nog iemand die niet zenuwachtig is :D

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:49

Ik ga inderdaad voor de TREC kiezen Sjolvir.
Ten eerste ben ik niet van plan de eerste jaren al een veulen te fokken,had me enkel aangemeld omdat ik het wel interessant vond en er toch was.
Ten tweede krijg je bij het fokkerijadvies geen inkomkaarten,enkel een parkingkaart,je moet gewoon zelf inkom betalen.Dat vind ik wel wat veel.Als je daar mét paard bent kan je tenslotte toch niet alles zien:misschien uurtje ervoor en uurtje nadien,maar ik ga mijn knollie niet van smorgens tot s'avonds op de trailer achterlaten en zelf plezier gaan maken.

Heb nog effe gedacht om tijdens het theoriegedeelte voor het fokadvies te gaan(moet in principe net lukken)maar de mijne heeft echt wel effe tijd nodig om aan een nieuwe omgeving te wennen,dus dat half uur om los te rijden ga ik wel nodig hebben.We doen het goed of we doen het niet!

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:55

Feelsoproud schreef:
Ik ga inderdaad voor de TREC kiezen Sjolvir.
Ten eerste ben ik niet van plan de eerste jaren al een veulen te fokken,had me enkel aangemeld omdat ik het wel interessant vond en er toch was.
Ten tweede krijg je bij het fokkerijadvies geen inkomkaarten,enkel een parkingkaart,je moet gewoon zelf inkom betalen.Dat vind ik wel wat veel.Als je daar mét paard bent kan je tenslotte toch niet alles zien:misschien uurtje ervoor en uurtje nadien,maar ik ga mijn knollie niet van smorgens tot s'avonds op de trailer achterlaten en zelf plezier gaan maken.

Heb nog effe gedacht om tijdens het theoriegedeelte voor het fokadvies te gaan(moet in principe net lukken)maar de mijne heeft echt wel effe tijd nodig om aan een nieuwe omgeving te wennen,dus dat half uur om los te rijden ga ik wel nodig hebben.We doen het goed of we doen het niet!

Goede keus :)

Dat andere was zeker via HE zelf.
Dat heb ik ook, mag je lekker zelf je kaarten gaan dokken. Maar ach je moet er wat voor over hebben..

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:19

Snuf snotter..... snuf...

Vanavond naar les...
Er heen stappend had ik al zoiets van hmmmmm, ze laat niet haar rug lekker los in stap.
Hoopte nog dat het kwam vanwege het enorme sukkel tempo dat we hadden vanwege ander paard dat mee liep.
(zaterdag was ze nog helemaal toppie!, nog onofficieel Z gestart)

Dus ik draaf aan en denk.. laat maar.. instructie bevestigde het... niet oke, minimaal, maar niet oke.
Kon dus wel janken, want het is net het been waar ze maanden ten tijde van haar dracht kreupel aan was.

Heb dus net al de fjorden brabant demonstratie afgebeld en kaarten gaan retour op de post...
Dus zaterdag ben ik er niet.
Kan echt zaterdag geen vlaggen race en barrel race gaan rijden, vind Sjol veel te leuk, ook al
zou ze wel weer goed lopen, dat risico ga ik niet nemen!

Voor zondag heb ik nog wel beetje hoop, trail is natuurlijk gecontroleerd hekken, achterwaarts, zijwaarts etc.
Dus geen enorme belasting (ze staat ook gewoon in de wei), heb dus nog hoop daarop, afh. van hoe Sjol loopt.
Eventueel als stand in Toobs voor de trail clinic.
Heb al mailtje gestuurd over de eventuele paarden wissel, neem aan dat dat geen bezwaar is.
Ik ga zaterdag kijken welke van de 2 er mee mag.

Tevens zou ik ondertussen zondag met paard nog ergens aan meedoen,
maar volgens mij maakt het daar ook niet echt uit welke ik mee neem.

Bah..... hartgrondig BAH!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:30

Hè, slips zeg, Sjolvir!
Beterschap voor Sjol!

brighteyes85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 11:59

Balen Sjolvir, beterschap!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 14:06

Ik hoop dat Sjol er snel weer bovenop is, niet alleen voor de clinic, maar vooral voor haar/jouzelf.

tiffclaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:57

Ik doe zelf mee met de demonstraties gebitsverzorger bij paarden in de menstal, zaterdags van 10 tot 13 uur en zondags van 10 tot 13 uur

En dochterlief doet met haar pony Izzy du Bois mee met de clinic van Lammert Haanstra Onafhankelijk van elkaar, maar toch een combinatie... geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen :+ , maar dat mag de pret niet drukken *\o/* *\o/*
Dat is zondags om 14 uur in de Longeercircel!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 18:07

Sjolvir, wij staan samen gepland bij zo baas, zo paard. maakt inderdaad niet uit welk paard je daarvoor meeneemt.
Beterschap voor je fjordje!

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 18:20

tiffclaus schreef:
Ik doe zelf mee met de demonstraties gebitsverzorger bij paarden in de menstal, zaterdags van 10 tot 13 uur en zondags van 10 tot 13 uur

En dochterlief doet met haar pony Izzy du Bois mee met de clinic van Lammert Haanstra Onafhankelijk van elkaar, maar toch een combinatie... geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen :+ , maar dat mag de pret niet drukken *\o/* *\o/*
Dat is zondags om 14 uur in de Longeercircel!

Wat leuk, aan die clinic doen wij ook mee, maar dan zaterdags in de fnrs-hal. :)