Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miracle_ schreef:Pardon???
Lange tenen?
Waar zie je mij zeggen dat ik goed ben?
Je kan gewoon niet zo goed tegen de waarheid lijkt wel.
JJane schreef:Moet dit niet getemd worden? Vind het toch wel een beetje ongepast om iemand die een hele vervelende beslissing moet maken eindeloos zo aan te vallen. Een keer was genoeg geweest.
Heb haar nu maar gefoeid. 
HolyPope schreef:Miracle_ schreef:Pardon???
Lange tenen?
Waar zie je mij zeggen dat ik goed ben?
Je kan gewoon niet zo goed tegen de waarheid lijkt wel.
De waarheid is dat TS niet koste wat kost egoistisch dit veulen voor haar eigen plezier in leven laat.
Er is voor TS geen andere keus dan hem in te laten slapen... (Geen prettige beslising....!)
Dit is een waarheid!
Ook heb ik het veulen niet met lange tenen gezien...(!)
Vreemd Miracle,.... dat jij het anders ziet!

Citaat:Mocht je ergens negatief commentaar op willen geven, probeer het dan zo vriendelijk mogelijk te verwoorden. Ook het herhalen van commentaar wordt niet op prijs gesteld. Meer daarover kun je hier lezen
lees maar eens goed.
PB is niet voor niets PB, kan je makkelijk zeggen hier, leugenaar.
Als je je paard (veulen in dit geval) laat inslapen, gaan er allerlei emoties door je heen. Dan heb je zin om iemand uit te schelden, dat begrijp ik best. Zou ik namelijk ook doen, vooral boos zijn, want waarom moet dit jouw paard gebeuren? Zulke dingen. Emoties heb je dan niet in de hand.
Lante schreef:Ik hoor niet bij de mensen die dit leuk vinden om naar te kijken, maar wens je toch veel sterkte, erg jammer van het veulen...
vrouwke schreef:Lante schreef:Ik hoor niet bij de mensen die dit leuk vinden om naar te kijken, maar wens je toch veel sterkte, erg jammer van het veulen...
sluit ik me bij aan.
het diertje word ingeslapen omdat die pijn heeft, nou als ik die foto's zie van dat die in het water springt lijkt me niet erg pijnloos.
probeer hem dan de laatste dagen pijnloos door te laten brengen zou ik zeggen.
jammer van het veulen