Wat kinderen toch allemaal niet bedenken. zucht...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

badass

Re: Wat kinderen toch allemaal niet bedenken. zucht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:54

Vandaag kwam er een kind naar me toe die ik half kende.
Vraagt ze: wat ga je doen?
Ik: ik ga met een pony lopen
Zei: mag ik meehelpen?
Ik: Sorry dat kan niet
Zei: Oh oke dan loop ik er wel gewoon naast

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 00:24

Moderatoropmerking:
Het is uiteraard niet de bedoeling om gebruik te maken van het account van een ander.
Het topic kan open blijven maar dan moet moeder wel onder een eigen account verder gaan

senna1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 10:03

Dat doet ze ook. Sorry, maar ze heeft toch gezegd dat haar nieuwe acc rosalyvdb is!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:11

Whahha. Zo had ik toen ik in de 1e klas zat van de middelbare school ook een vriendinnetje die mega goed zou kunnen rijden.
Dus, moeder heeft ons samen mee genomen naar stal naar ons paard. We hadden een rete brave draver die geen stap verkeerd deed. Meisje kwam al aan met sporen, waarvan m'n moeder zei, weet je zeker dat je met sporen gaat rijden? Ja, dat wist ze zeker, dat kon ze wel want zo reed ze altijd.
Dus, hop, op het paard en rijden maar. Heb paardlief nog nooit zo lang en hard zien galopperen door de bak _O- Heel gemeen, maar was wel een goede les voor het meisje.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:17

bo0tjeee schreef:
Whahha. Zo had ik toen ik in de 1e klas zat van de middelbare school ook een vriendinnetje die mega goed zou kunnen rijden.
Dus, moeder heeft ons samen mee genomen naar stal naar ons paard. We hadden een rete brave draver die geen stap verkeerd deed. Meisje kwam al aan met sporen, waarvan m'n moeder zei, weet je zeker dat je met sporen gaat rijden? Ja, dat wist ze zeker, dat kon ze wel want zo reed ze altijd.
Dus, hop, op het paard en rijden maar. Heb paardlief nog nooit zo lang en hard zien galopperen door de bak _O- Heel gemeen, maar was wel een goede les voor het meisje.

Waarom liet je moeder haar uberhaupt met sporen op jullie paard? Om het meisje een lesje te leren?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:20

Weet 't niet, is al 9 jaar geleden. Maar weet wel dat het paard zo stopte als m'n moeder het zei, dus gevaarlijk was het niet. En paard werd wel vaker gereden met sporen hoor.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:22

Ze bedoelt.meer dat als je als eigenaar niet wil.dat er sporen op komen, je het voor het zeggen hebt en.niet dat snptporkie laten bepalen.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:24

:+
Ik heb het een paard jaar geleden gehad op de camping waar wij altijd heen gaan met de paarden.
Was een meisje, jaar of 10-11 volgens mij...
Zodra ze merkte dat ik naar de wei of stal liep (volgens mij zat ze op de uitkijk) stond ze er binnen een halve minuut bij.
En maar vertellen dat ik het toch wel anders moest doen en hoe ik beter voor mijn paard moest zorgen.
Als ik ging wandelen liep ze ook standaard mee en kon niet van der afkomen.
En dan liep ze maar: geef hem nou eens aan mij, ik kan dat beter en ik hou hem echt wel rustig.
Op een gegeven moment kwam de stal eigenaar naar mij toe dat ik wel heel veel hooi gaf op de wei.
Maar dat deed ik niet. Had uiteraard wel een vermoeden :j
Dus toen ben ik op de uitkijk gegaan en bleek dat meisje dus een paar keer per dag hooi te geven op de wei. En niet zuinig ook.
Werd zo moedeloos van haar :+

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:25

bo0tjeee schreef:
Weet 't niet, is al 9 jaar geleden. Maar weet wel dat het paard zo stopte als m'n moeder het zei, dus gevaarlijk was het niet. En paard werd wel vaker gereden met sporen hoor.

Oh oke.
Nee, ik vroeg het me alleen af haha, ik bedoelde er niets mee. ;)

TamarBwopke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:43

Bij ons op de manege was er een meisje en die reed paard bij ons maar zij had een zusje en die dacht dat ze verschrikkelijk veel van paarden wist.
zo zat ze een keer bij een shetlander peeskappen om te doen maar ze deed ze verkeerd dus ik zei je doet de peeskappen verkeerd zegt dat meisje helemaal niet zeg ik ja wel je doet ze wel verkeerd zegt ze doe jij het dan als je het zo goed weet.
maar dan ook echt op zo'n arrogant toontje.
dat meisje was 8 ofso!

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:47

bij mij kwam er ook wel eens een meisje en die zij dat ze ook goed kon rijden ( 8 jaar) die pony die ik had kon ik zelf niet eens aan ( 3 jaar en ik ook 8) maar zij zij dat ze dat wel kon en wilde op die pony, dus ik zet haar er op, en stap aan en houd hem vast zodat hij niet zomaar weg kan. zij zegt ik kan wel los hoor, oke is goed als jij dat wil, ik laat hem los, naait die pony er uit, ze stapt meteen af en wil er niet meer op. klaar ze heeft het ook weer geleerd.

mijn ouders hebben niet echt verstand van paarden dus vandaar dat zij er ook gewoon op mocht denk ik. maar er zijn ooit erg kindere bij

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:29

Sommige kinderen zijn echt om moedeloos van te worden.
Zo had ik op m'n vorrige stal ook zo'n meisje die aan veel mensen vertelde dat onze pony van haar was.
Als mijn dochtertje (een jaar ouder) zei dat het helemaal niet waar was en dat de pony van ons was ging ze dreigen. Haar vader zou onze pony stiekem verkopen, of allemaal andere wilde verhalen.

Ondertussen zijn we van stal verhuist en de pony is verkocht. Maar nog zit de pony bij dat meisje in haar hoofd. Haar vader gaat hem voor haar kopen, wij hebben de pony van haar gestolen....

Zelf heeft ze ook een pony waar ze niet naar omkijkt, want die is lelijk, dik en niet lief

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:46

ik ken helemaal .. stond op de manege toen nog en was zo omg wat mooi beest en paard was nogal clown toen mertke dat die een klote bui had en hun waren de zei ik moet je er ff op nou binnen 3 min lag ze er af ik kwam natuurlijk nietmeer bij van lachen. en heb ze nooit meer gehoord of gezien

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:52

Ws jaloezie waarom ze zo reageert. Ik had poeslief gevraagd op welk niveau ze rijdt en of ik ook een bewijsje kon zien.

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:58

Ik heb op mijn vorige stalling wel iets meegemaakt. De pony van de kids van de staleigenaresse moest worden ingeslapen en ze gingen op zoek naar een nieuwe pony, meisje wilde wel blijven rijden, dus ik bood mijn pony aan.

Toen kreeg ik opeens een opmerking naar mijn hoofd "we gaan nu een b'tje zoeken en als ze daar te groot voor is kan ze lekker op jouw pony verder." PARDON? Ik vond het sneu voor die kindjes dat ze niets meer hadden, maar het is niet de bedoeling dat ik mijn paard zo maar even afsta....

En ook tijdens het opzadelen "ik wil vandaag rijden", " ik ga zelf buiten rijden" en dan uiteindelijk zo zeuren dat ik dacht "snel een rondje en dan eraf en dan ik mooi weg hier."

(Uiteindelijk ook commentaar gehad, ging eerst altijd op zaterdagmiddag rijden, want dan hielp ik 's ochtends mee met de lessen, maar toen kreeg ik een vriend waar ik op zaterdagmiddag naar toe ging, dus ging ik zelf zaterdagochtend rijden.. maar dat was ook fout :')) Ouders bij paarden zijn soms ook vervelend ;)

Maar ligt het aan mij of was dat vroeger niet zo erg? Vroeger op de manege vroeg je lief of je na de les iemands paard mocht uitstappen, maar zo'n grote mond was er echt niet bij? :S

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 13:04

kinderen willen niet meer luister, als je toch ooit tegen iemand zegt je pony is kreupel krijg je terug: dat is niet!! maar dat is gewoon onwetendheid. ik heb ooit bij een les staan te kijken en daar was 1 of 2 pony's niet niet kreupel liepen en de rest wel, maar als je er iets van zegt krijg je een grote mond terug. ik zelf zou juist blij zijn als iemand dat zegt zodat ik het even kan onderzoeken of het echt zo is.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 15:41

Nou, ik weet van mezelf dat ik vroeger niet eens durfde te vragen of ik erop mocht....alle eigen paarden waren heilig.
Kinderen hebben nu ook vaker een grote mond, ik denk dat er toch voornamelijk mee te maken heeft dat de kinderen totaal hun eigen gang kunnen gaan zodat de ouders hun eigen tijd hebben.. :x

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 16:00

Ik heb zelf geen kinderen en ben mijn kinderjaren lang voorbij dus hoe het onderling gaat heb ik geen idee van. Wat mij wel opvalt is dat de kinderen van tegenwoordig (dat klinkt zo, hihi) agressiever zijn.

Ik zie kinderen regelmatig een pony staan pesten.. bv.. met stro in zijn neus kriebelen maar wat ik erger vind is dat vele kinderen losse handjes hebben en erop los slaan als de pony niet snel genoeg naar hun zin het bit aanpakken.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 16:38

Majolen schreef:
Ik heb zelf geen kinderen en ben mijn kinderjaren lang voorbij dus hoe het onderling gaat heb ik geen idee van. Wat mij wel opvalt is dat de kinderen van tegenwoordig (dat klinkt zo, hihi) agressiever zijn.

Ik zie kinderen regelmatig een pony staan pesten.. bv.. met stro in zijn neus kriebelen maar wat ik erger vind is dat vele kinderen losse handjes hebben en erop los slaan als de pony niet snel genoeg naar hun zin het bit aanpakken.

ja, dat de mond open slaan! verschrikkelijk vindt ik het, dat zie je ze hier ook vaak doen! toen mijn verzorgpony het nog niet altijd deed gaf ik haar een snoepje als beloning XD (of voorzichtig duim achterin de mond duwen) heeft goed geholpen, en nu ze van 't rijden is gaan houden staat ze al met dr mond wagenwijd open als ze 't hoofdstel ziet :+ hier is trouwens ook een meisje in de les van m'n zus, die vindt zichzelf helemaal geweldig, zit in groep 8 heeft lágen en lagen make up, en die kat ook iedereen af, snijdt mensen af, en als je perongeluk tegelijk afwendt naar een leeg gedeelte in de bak, is 't helemaal 'tss' en zelf gaat ze dus gewoon recht achter je, of voor je neus rijden, en ze durft maar op 3 van de 15 pony's ofzo... kan écht niet tegen dat soort mensen!

senna1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 17:55

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:57

waarom een schopje na 2 uren geen post in dit toppic?

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:59

magriet schreef:
waarom een schopje na 2 uren geen post in dit toppic?

Dat vroeg ik me dus ook af, in haar andere topic al een schopte na 5 min geen reactie?

senna1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 18:03

Had net ontdekt hoe het werkte. Sorry :s

xvanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:04

Wat asociaal van dat meisje zeg... Jemig.

senna1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 18:06

Ze is gewoon gestoord 8)7