Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bo0tjeee schreef:Whahha. Zo had ik toen ik in de 1e klas zat van de middelbare school ook een vriendinnetje die mega goed zou kunnen rijden.
Dus, moeder heeft ons samen mee genomen naar stal naar ons paard. We hadden een rete brave draver die geen stap verkeerd deed. Meisje kwam al aan met sporen, waarvan m'n moeder zei, weet je zeker dat je met sporen gaat rijden? Ja, dat wist ze zeker, dat kon ze wel want zo reed ze altijd.
Dus, hop, op het paard en rijden maar. Heb paardlief nog nooit zo lang en hard zien galopperen door de bakHeel gemeen, maar was wel een goede les voor het meisje.
Majolen schreef:Ik heb zelf geen kinderen en ben mijn kinderjaren lang voorbij dus hoe het onderling gaat heb ik geen idee van. Wat mij wel opvalt is dat de kinderen van tegenwoordig (dat klinkt zo, hihi) agressiever zijn.
Ik zie kinderen regelmatig een pony staan pesten.. bv.. met stro in zijn neus kriebelen maar wat ik erger vind is dat vele kinderen losse handjes hebben en erop los slaan als de pony niet snel genoeg naar hun zin het bit aanpakken.