heel veel sterkte met dit verlies, en als je wil schelden me PB staat voor je open maar dat weet je vind het heel erg voor je!
mara1
Geplaatst: 14-08-12 22:09
heel veel sterkte!! Ook ik was een stille meelezer, zou nu net een bericht gaan plaatsen in je volg-topic maar toen las ik deze.. Vind het zo verschrikkelijk knap en dapper, je hebt zoveel voor Avelyn gedaan en dan is de strijd helaas verloren.. Ik heb heel veel respect voor jou maar ook voor je dappere, sterke Avelyn!! Het zijn prachtige fotos.. En zoals je zelf al heel mooi omschrijft; Want sterker dan de dood is de herinnering, en die blijft.. heel veel sterkte meis!!
Mira283
Geplaatst: 14-08-12 22:12
Heel veel sterkte!
Mirranda
Geplaatst: 14-08-12 22:12
Heb heel je topic gevolgd (stille meelezer) en zeer veel respect voor alle inzet en moeite die je hebt gedaan om haar beter te krijgen. Triest om dit nu te lezen, maar nogmaals veel respect, ook voor je keuze om haar verder lijden te besparen.
Sterkte morgen.
UMayDream
Geplaatst: 14-08-12 22:13
Ik heb echt respect voor jou dat je deze dappere keuze hebt genomen..! Heel veel sterkte!
Boncho
Geplaatst: 14-08-12 22:13
Lieve Maartje, Wat hebben jullie gestreden voor jullie dappere Avelyn! Helaas was het een oneerlijke strijd die niet te winnen was. Knap dat je deze keus hebt gemaakt voor die grote dappere meid. Ze zal je dankbaar zijn. Heel veel sterkte de komende tijd.
Och jeetje, wat een dappere beslissing na al je inzet.. Heel veel sterkte!
kleinvosje
Geplaatst: 14-08-12 22:14
Jeetje, ik heb gisteren bijgelezen in je andere topic, en nu lees ik dit... Mijn paardje heeft de strijd tegen straalkanker ook niet gewonnen, ik weet hoe je je moet voelen, en wens je heel veel sterkte morgen, en de tijd die komen gaat.
Jullie zijn samen sterk, dat is duidelijk te zien op de foto's (en te lezen in je ander topic). Helaas, is het ook te zien dat ze moe is, en dat je de juiste beslissing heb gemaakt. Heel veel sterkte morgen en in de komende dagen. Ik zal aan jullie denken morgenavond.
zoveel liefde gegeven en gekregen, het laatste wat je uit liefde kan doen is idd haar van de pijn verlossen, hoe moeilijk het ook is.... heel veel sterkte.... een stille meelezer
xdenisex
Geplaatst: 14-08-12 22:32
Ach meis, ik voel gewoon het intense verdriet, en zo rolt er ook een traan over mijn wang. Het gevoel komt het helemaal boven van toen ik een keuze moest maken voor mijn paard... Vreselijk moeilijk!
Heel veel sterkte!! Wat een beauty!
Debbie00
Geplaatst: 14-08-12 22:32
Wat een prachtig paard! Heel veel sterkte morgen met het afscheid nemen en met de tijd erna!
horsieslii
Geplaatst: 14-08-12 22:38
Poeh jeetje.. Wat was avelyn mooi geworden. Heel veel sterkte!
Tosadog
Geplaatst: 14-08-12 22:39
Ik ben min of meer een stille meelezer geweest maar volgde je topic altijd. Avelyn had zich geen betere baas kunnen wensen, wat heb je veel voor haar over gehad en wat zal dit een pijn doen. Ik heb heel veel respect voor jullie...heel erg veel kracht gewenst morgen.
Balou_k
Geplaatst: 14-08-12 22:39
Jij mag echt onwijs trots zijn op jezelf, dapper gestreden en eerlijk toegegeven op het eind!
Ook ik wens je heel veel sterkte ondanks dit moedige besluit blijft het zwaar afscheid te moeten nemen van je kanjer.
_Patrick_
Geplaatst: 14-08-12 22:50
Zit hier met tranen in me ogen Maartje je mag heel trots zijn op jullie allebei! Jullie zijn kanjers, had jullie veel langer samen willen zien maar helaas mag dit veels te kort duren Wens jullie heel veel kracht en sterkte toe wij denken aan je en we zullen een kaarsje aansteken
Kaatastrof
Geplaatst: 14-08-12 22:51
Goh, ik las de titel en dacht al; 'Niet Avelyn! ' Meid, ik wens je super veel sterkte, en superveel respect voor alles wat je voor haar gedaan hebt, ik denk dat ze ook erg dankbaar zal zijn naar jou toe. Jij weet dat dit het beste voor haar is. Dat ze nu lekker mag rusten, zonder pijn, daarboven..
NienSCHaap
Geplaatst: 14-08-12 22:58
Wat verschrikkelijk ik wens je heel veel sterkte toe morgen en heb diep respect!
LS_fotos
Geplaatst: 14-08-12 23:01
Mag je dan, omdat je voelt, dit is het einde.... Egoistisch zijn? Als je van de dokter hoort, Dit komt nooit meer goed. En ze krijgt steeds meer pijn. Mag je dan, omdat je haar niet wilt missen.... Egoistisch zijn? Als twee lieve bruine ogen zich sluiten gaan, voorgoed en je zonder haar naar huis toe moet. Met de halster in je hand en een hart vol pijn. Dan probeer je jezelf te overtuigen, dit was het beste. Ik mocht niet egoistisch zijn. paar maanden was ze bij jullie, elke dag samen was een feest. En in al die maanden, is ze zelf niet een keer...... Egoistisch geweest.
Mallow
Geplaatst: 14-08-12 23:04
Ik kan weinig anders dan me aansluiten bij al het bovengenoemde..
Zo vreselijk oneerlijk, het is in geen woorden te omschrijven hoe jij je moet voelen momenteel. Het is niet niks om te beslissen over het leven van een dier wat zo dicht bij je staat, maar jij hebt de kracht en de moed gevonden om dit als laatste voor avelyn te kunnen doen. Ik weet zeker dat ze je dankbaar is, voor de liefde die ze bij jullie heeft gehad en gevoelt.
Heel veel kracht toegewenst voor morgen en de komende tijd. Avelyn zal nooit vergeten worden..
LukieBradley
Geplaatst: 14-08-12 23:04
Ook ik had gisteren bijgelezen en zie nu dit topic. Ik ben er helemaal ontdaan van, het zal een vreselijke impact zijn. Ik wens je ontzettend veel sterkte toe