Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
paardjes123 schreef:Ik heb er ook super zin in! Maar ook wel een beetje spannend. Hoop dat Stip het een beetje red op de trailer, ze was dinsdag avond al drijfnat naar de vereniging in de trailer. Mijn trailer is niet echt warmte bestendig ondanks een wit dak en een voor boven deurtje dat open kan
. Zal het even met vriendlief bespreken, de auto heeft net een grote beurt gekregen ter hoogte van een heel maand salaris omdat ik hem nodig heb voor de trailer (en ik zit gewoon onder de plak
)
. Deze muziek kreeg ik van iemand dat ik Stip net had, dus wel makkelijk en vind het nog wel grappig ook.
. Ik sta op de pensionstalling van landgoed Marienwaerdt in Beesd en wij doen vanuit onze stal ook jaarlijks mee met een activiteit op de fair dit keer op vrijdagavond en zaterdagochtend. Altijd leuk en gezellig en voor mijn jonkie een super ervaring! Ik wil jullie allemaal succes wensen en ik hoop dat ik nog even de tijd krijg om iets van jullie te zien!
, en dus is het programma wat gewijzigd en hebben we 3x gereden. Wel heel warm zweterig dagje, maar we hebben het goed naar de zin gehad.