Z. gefotografeerd door.. :

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 16:40

Lante schreef:
Dat manege paard was wel Z en deze niet, dus dit is meer zielig! :P

_/-\o_ Ik lag even strijk. :')

Knap paard en leuk setje!! Volgende keer opnieuw en dan wel mét zon. :)

nicollol

Re: Z. gefotografeerd door.. :

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 17:36

Ahh leuk dat je ze geplaatst heb :d.. Ik kreeg ook veel reactie op Facebook van de eerste foto.. ( maar dan op me eigen manier bewerkt.. haha ).. Je ziet inderdaad dat ze in jou bewerking beter uit komt :D.. (wel super weer wat geleerd!! )

Ennn.. Ik kan nu me portfolio mooi aanvullen met een mooi paard met Stang en Trens ;)..

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 17:39

S_en_Z schreef:
NeverGiveUp schreef:
Waarom zou er commentaar komen als je er gewoon goed mee omgaat..?

Vind het er echt mooi uit zien. Daarbij vind ik het dekje érg gaaf :D

Omdat met Stang en trens rijden SIELUGHHHH is volgens vele bokkers, ongeacht hoe je er mee om gaat.

nee dat bedoelde ik helemaal niet :P
ik wist niet welke klasse je reed,
mij hoor je niet klagen over iemand die zo netjes ermee rijd hoor

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 17:54

nicollol schreef:
Ahh leuk dat je ze geplaatst heb :d.. Ik kreeg ook veel reactie op Facebook van de eerste foto.. ( maar dan op me eigen manier bewerkt.. haha ).. Je ziet inderdaad dat ze in jou bewerking beter uit komt :D.. (wel super weer wat geleerd!! )

Ennn.. Ik kan nu me portfolio mooi aanvullen met een mooi paard met Stang en Trens ;)..

Ik ben nog het een en ander aan het nabewerken (heb toch vakantie, vind ik alleen maar leuk) :) Zal je wel PBen wat jij er van vind.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-12 15:19

Heb vandeweek ook een stukje film :)

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:12

Leuk paard en je rijdt zo op de foto's te zien erg vriendelijk! Balen van je rug! Ik ken iemand die dispensatie heeft voor doorzitten op wedstrijd. Ik weet niet wat jouw ambities verder zijn, maar misschien een idee :)

Als je wel weer gaat starten (in het M1 dan als ik het goed begrijp) zou ik niet teveel met S&T rijden. Misschien doe je dat ook wel niet hoor! Mijn ervaring is namelijk (en bij ons op stal hebben velen die ervaring) dat het paard op alleen een trens wat stugger kan worden. Ik rijd bewust 50/50 met trens en stang & trens, om dit te voorkomen. Maar eerlijk gezegd rijd ik hem toch het lekkerst op de S&T. Als ik nu een proef met alleen trens zou rijden, heb ik het toch wel wat moeilijker! Gelukkig hoeft dat niet meer :Y) :+

IndezzW

Re: Z. gefotografeerd door.. :

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:39

Hoi, ik ben een stille 'volger', tenminste, ik heb al meerdere topics van jullie gezien. Allereerst wil ik zeggen dat jullie echt enorm vooruit zijn gegaan, heel knap in zo'n korte tijd. Verder wil ik je als tip geven om in de galop op te letten dat hij de achterhand niet naar binnen doet. Dat zie je bijvoorbeeld op foto 5, als je je inbeeld dat je recht voor het paard staat, dan zie je dat de achterhand verder naar binnen is en je paard dus een beetje scheef is. Nu zegt 1 foto natuurlijk niet zoveel, dus ik kan niet weten of het vaker voorkomt. Maar indien dit het geval is, zou je eens kunnen oefenen om hem voor je gevoel schoudervoor te rijden in galop, of om een aantal keer in galop van de B of de E naar de A of de C te rijden. Dus halve lange zijde en dan wenden naar A of C. Dat lukt je paard niet als de achterhand voor is, waardoor je hem in die wending dus recht stelt. Nog veel succes met dit leuke paard!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 18:16

sharon_quiz schreef:
Leuk paard en je rijdt zo op de foto's te zien erg vriendelijk! Balen van je rug! Ik ken iemand die dispensatie heeft voor doorzitten op wedstrijd. Ik weet niet wat jouw ambities verder zijn, maar misschien een idee :)

Als je wel weer gaat starten (in het M1 dan als ik het goed begrijp) zou ik niet teveel met S&T rijden. Misschien doe je dat ook wel niet hoor! Mijn ervaring is namelijk (en bij ons op stal hebben velen die ervaring) dat het paard op alleen een trens wat stugger kan worden. Ik rijd bewust 50/50 met trens en stang & trens, om dit te voorkomen. Maar eerlijk gezegd rijd ik hem toch het lekkerst op de S&T. Als ik nu een proef met alleen trens zou rijden, heb ik het toch wel wat moeilijker! Gelukkig hoeft dat niet meer :Y) :+

Ze heeft hem 4x in gehad verdeeld over een paar maanden. Sowieso al het basiswerk op trens en straks verfijnen op S&T. Daar gaan we mee aan t werk als we verder zijn in training

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 18:20

IndezzW schreef:
Hoi, ik ben een stille 'volger', tenminste, ik heb al meerdere topics van jullie gezien. Allereerst wil ik zeggen dat jullie echt enorm vooruit zijn gegaan, heel knap in zo'n korte tijd. Verder wil ik je als tip geven om in de galop op te letten dat hij de achterhand niet naar binnen doet. Dat zie je bijvoorbeeld op foto 5, als je je inbeeld dat je recht voor het paard staat, dan zie je dat de achterhand verder naar binnen is en je paard dus een beetje scheef is. Nu zegt 1 foto natuurlijk niet zoveel, dus ik kan niet weten of het vaker voorkomt. Maar indien dit het geval is, zou je eens kunnen oefenen om hem voor je gevoel schoudervoor te rijden in galop, of om een aantal keer in galop van de B of de E naar de A of de C te rijden. Dus halve lange zijde en dan wenden naar A of C. Dat lukt je paard niet als de achterhand voor is, waardoor je hem in die wending dus recht stelt. Nog veel succes met dit leuke paard!

Haha hier was ze even zwaar afgeleid, de shetters gingen naar het weiland (de Ukkies vind ze Gé-wel-dig.

Schoudervoor denken, door linkerkant rijden en voorhand voor t achterbeen plaatsen. We doen ook veel binnenhoefslagen rijden. Ze gooit nog zelden nog kont naar binnen maar heel soms!!!!! :P bedankt voor je compliment