Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mooie afsluiting van zijn carriere en zeker verdiend
Pletje123 schreef:Muzefee schreef:Waren er vandaag ook, hadden een merrie met veulen mee. Veulen van Lord Leatherdale x Elegant (voorlopig keur moeder). Een eerste premie, plaatsing geloof ik 5 of 6. Ze was voor het Gelderse wat te rijtypisch, maar meer hadden ze er niet op aan te merken. Wel positieve woorden, met name over haar lichtvoetige bewegingen!
Met alle respect, ik vind het een mooi veulen, maar toch vraag ik mij serieus af waarom een veulen wat in het type onvoldoende Gelders is toch een 1e premie krijgt...
Pletje123 schreef:Muzefee schreef:Waren er vandaag ook, hadden een merrie met veulen mee. Veulen van Lord Leatherdale x Elegant (voorlopig keur moeder). Een eerste premie, plaatsing geloof ik 5 of 6. Ze was voor het Gelderse wat te rijtypisch, maar meer hadden ze er niet op aan te merken. Wel positieve woorden, met name over haar lichtvoetige bewegingen!
Met alle respect, ik vind het een mooi veulen, maar toch vraag ik mij serieus af waarom een veulen wat in het type onvoldoende Gelders is toch een 1e premie krijgt...
en mooi is ze ook. 

Naar mijn idee worden de Laurentz nakomelingen toch steeds weer ietwat ondergewaardeerd, er loopt soms echt wel heel wat kwaliteit tussen

Cheytjuh schreef:weet iemand toevallig wie de vrouwelijke fotografe was die aanwezig was gisteren ? Achterhoekfoto heeft maar een paar paarden op de foto gezet, ik geloof dat zij er meer heeft ? Ze staat wel te schieten op mijn filmpje
Jullie deden het super Zephyr
Zou ik ook voor hebben gekozen.