Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
._Amigo schreef:@freeride
Pfff ik heb hier al geen zin meer in.... Ok jij je zin, ik trek het bit uit zijn mond en ik heb een stugge hand
Dit zijn de enige fotos, nee niet de beste, maar het was aan het begin vd les, losrijden dus.
bente_ schreef:_Amigo schreef:@freeride
Pfff ik heb hier al geen zin meer in.... Ok jij je zin, ik trek het bit uit zijn mond en ik heb een stugge hand
Dit zijn de enige fotos, nee niet de beste, maar het was aan het begin vd les, losrijden dus.
Dan heb ik een klein puntje:
Als dat het inrijden was zou ik je pony lager en wat ronder zetten. En vanuit die houding gedurende les naar boven werken. Is goed voor het ruggebruik en de lossigheid.

Remark schreef:Leuke foto's en wat heb jij een gaaf beest onder je kont zeg! succes met de komende wedstrijden, gaat vast wel lukken na zo'n week!

Megamutsj schreef:Jeetje...
Ben er stil van....
Wat lijkt jouw knol veel op die van mij zeg!!
Ikzelf heb een NRPS merrie maar je zou zo zeggen dat het bijna een identieke kopie is!
Die van mij is rond de 1.62, jouwe?
Ilona_D schreef:Je hebt trouwens ook een super mooi hoofdstel, prachtig met die laklederen neusriem.zou ik mogen vragen welk merk het is?

Chaos schreef:Ik vind het nogal raar dat je instructrice zichzelf zo slecht in de kijker zet.... Door een discussie aan te gaan met slechte argumenten...
Verder ga ik er niet op in, ik hoef mezelf niet te verdedigen. Ik probeerde alleen aan andere duidelijk te maken dat foto's niet je hele rijstijl laten zien.

ik rijd nu vaker met mijn andere cap, maar omdat ik die goed wil houden voor wedstrijden heb ik besloten deze mee te nemen.
Ik herken het namelijk hoor, ik twijfel ook over mijn eigen cap (volgens mij is het hetzelfde merk+model)... Die knelt ook niet, maar zit ook niet lekker.