Let me introduce to you Vedor (van Obelisk)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lizaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:29

wat een gaaf paard zeg!
Maar ik deel je mening wel hoor want ik doe het ook altijd bij mijn eigen paard de voorpluk recht afknippen ik vind dat stoer staan :o

Liek_Volan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:33

Wat een prachtig dier. En je hebt hem heel goed aan het lopen! Echt een mooie combinatie om naar te kijken!
Ik heb een vraag m.b.t. de osteopaat. Ik denk er zelf ook aan om die bij mijn paard te laten komen. Merk je
echt goed het verschil?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 13:40

Gaaf dier, rijden ziet er fijn uit! :j

urbanmove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 19:00

Liek_Volan schreef:
Wat een prachtig dier. En je hebt hem heel goed aan het lopen! Echt een mooie combinatie om naar te kijken!
Ik heb een vraag m.b.t. de osteopaat. Ik denk er zelf ook aan om die bij mijn paard te laten komen. Merk je
echt goed het verschil?

Ik zou het iedereen aanraden! Ik merk duidelijk verschil, wanneer ik deze foto's vergelijk met andere van vorig jaar zie je dat het totaal verschillend is. Ik kan er in het 100 over vertellen hoe Vedor is veranderd, gewoon super! Maar zorg dat je een goed krijg, prutsers kunnen het alleen maar erger maken. En ben duidelijk in je "klachten" zodat hij deze goed kan onderzoeken, het proberen waard!
Meneer de osteopaat komt nu jaarlijks langs voor de "onderhoudsbeurt" ;)

Zjadore

Re: Let me introduce to you Vedor (van Obelisk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:25

Knap paard!

Ken naast mijn eigen Obelisk merrie, veel andere Obelisken maar niet zo groot als die van jou, leuk!