Heb net te horen gekregen dat ik mag deelnemen bij de paarden in het L1 Nu werk nog ff afzeggen
__Rianne
Geplaatst: 08-08-12 08:49
Ik doe niet mee maar ben van de organiserende vereniging dus zaterdag vanaf 13.00 kunnen jullie bij mij je drankjes halen Zou eigenlijk ook nog schrijven bij de paarden, maar moet werken helaas..
AnkeVivaldi
Geplaatst: 08-08-12 12:09
Leuk Rianne ik moet zaterdag ook helpen, maar heb gezegd dat ik graag wilde schrijven dus hopelijk lukt dat
__Rianne
Geplaatst: 08-08-12 12:14
Ik wilde ook veel liever schrijven, maarja ben daar niet ingedeeld. Achja nu kan ik nog een beetje kletsen en kijken. Moet alleen met mensen die ik niet ken (ken jij ze? ) Nouja ik vermaak me wel. Hoelaat ben jij er?
rowo
Geplaatst: 08-08-12 12:15
Ik zou eerst wellicht voor de vereniging mee springen, maar dan zou ik M moeten springen. En dat zag ik niet zo zitten na een hele lange tijd geen parcours.... Ik ben er dus niet bij. Maar wellicht kom ik nog ff kijken.
Veel beterschap! Vervelend dat dat nu moet gebeuren.
Alle ponyruiters heel veel succes morgen. Ik ben er vanaf 11 uur (ff sfeerfototje maken voor in de krant en daarna schrijven bij de dressuur). Ik geloof dat ik de kleinere categorieën pony's heb van de M1 M2
Bedankt Petra en Anke! Ik heb mij vandaag afgemeld, zal eerste jaar zijn dat ik niet mee doe met de Overijsselse. Hopelijk van het winter wel weer gewoon.