Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cayenne schreef:Ik kreeg een pb dat TS niet van commentaar gediend is

newmom schreef:HolyPope schreef:hier moet ik stiekem wel weer heel hard om lachenWel verstandig is om die bekende instructeur voor jezelf te houden, als bekend wordt wie het is houd hij/zij geen klant meer over.
Desalniettemin rijdt je zelf ook niet ál te vriendelijk, maargoed.
maar het is nu eenmaal bokt en als je zelf niet kritisch bent over je eigen rijden dan doet een ander het wel voor je
en tja je zet je hand vast en het ziet er niet erg vriendelijk uit. Maar daar kan je aan werken.blubdevis schreef:Tjonge jonge.. dit was het laatste foto topic op dit topic
russel schreef:Als je zz zwaar ridt en je hebt een nieuw paard, dan weet je zelf ook dat is geen fijn gezicht is en dat je eerst je paard wat fijner in de hand mag hebben eer je trotste rijmfoto's gaat plaatsen..
Ik persoonlijk vind het er niet zzzwaar uitzien...als een paard zich verzet tegen de hand, zijn naar mijn mening andere wegen om hem rustig te laten nageven, dat is de kunst van zzzwaarruiterschap...
Jammer, zal opknap paardje zijn, dus ben benieuwd naar foto's over een half jaar....zal best een fijn paard zijn..
?!