Aaaaaaahahahahahahahaaha!!! wat supergrappig!hoeveel mensen zeggen het wel niet en jij doet het gewoon! hahaha! hilarisch! wel waterverf he?
@Amaris Jaah waterverf Hihi voor het schilderen hebben we 3 foto's van echte zebra's uitgeprint zodat we het gewone ''patroon'' over konden verven! En het is vind ik zelf echt super gelukt .Heel erg bedankt voor alle leuke reacties allemaal
Wat een geweldig idee! Ik kan me voorstellen dat je leuke reacties hebt gehad En het is nog eens heel mooi gelukt ook, geniaal gewoon
Wat een leuk idee. Zag een poosje terug een paard met te koop op zijn zijkant, maar dit is nog veel leuker om te zien!
Hahaha ooh myn god Maartje Echt weer iets voor jou!Wat zeiden ze op de ponyclub? Hoe gaat t nu met dressuur en springen?
Als je ook zo op een officiële wedstrijd durft te verschijnen ben je mijn held van het jaar! Fantastisch!!!
jiehaaa schreef:Als je ook zo op een officiële wedstrijd durft te verschijnen ben je mijn held van het jaar! Fantastisch!!! Hmm je brengt me op ideeën
jiehaaa schreef:Als je ook zo op een officiële wedstrijd durft te verschijnen ben je mijn held van het jaar! Fantastisch!!! Als iemand mij dat zou zeggen zou de eerst volgende wedstrijd in zebra tenue zijn. Zeker weten.
lovecortana schreef:jiehaaa schreef:Als je ook zo op een officiële wedstrijd durft te verschijnen ben je mijn held van het jaar! Fantastisch!!! Hmm je brengt me op ideeën ALS JE DAT DOET HE!