lique schreef:Ja Zelf ben ik (moeder van romy) ook ruiter en idd ik heb daar hele discussies over gevoerdt, normaal gesproken heeft Romy ook altijd een Cap op , maar idd een Cap en voltigeoefeningen gaan ook niet samen ivm de koprollen en de Duo,s , ze moeten ook eerst de oefening goed kunnen op de ton voordat er op het paard gestegen wordt ..
Voordat oefeningen ook in galop gaan moeten ze het eerst ook helemaal in stap onder de knie hebben ,
Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat Romy er nog nooit met voltige is afgevallen , zon beugel geeft enorme houvast namelijk , Ze is wel eens van dr eigen fjord af gedondert en toen reed ze met zadel en had ze wel een cap op...en daar was ik ook heel blij mee ,
Het scheelt dat Ede ook een ervaren voltige paard is en ik dus ook geen angst heb dat hij ineens rare bokkensprongen gaat maken ,
ik kan me ook voorstellen dat het dragen van een cap gevaarlijk is met voltige, omdat je wel een stuk van je zicht mist. waardoor je misschien verkeerde inschattingen maakt.
desalnietemin echt super leuk dat ze het zo goed doet