Rijden op lieve net beleerde shet Beauty!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nynke_Mandy

Re: Rijden op lieve net beleerde shet Beauty!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 07:57

Dat heb ik idd precies hetzelfde :D

Mylady_E

Re: Rijden op lieve net beleerde shet Beauty!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:00

Ik vind het raar dat hier voortdurend wordt herhaald dat TS te groot is, maar dat er niets wordt gezegd over haar houding en de ligging van het zadel.
Handen die de lucht in gaan en benen die naar voor steken. Ze zit met haar benen op dezelfde hoogte als de benen van de shet! TS moet in mijn ogen dus dringend wat aan haar zit gaan werken: handen rustig houden, benen een heel stuk naar achteren, geen stoelzit meer.
Daarnaast ligt het zadel volledig op de schouder van de pony. Dit moet dus ook heel wat achteruit gelegd worden, misschien een staartriem gebruiken zodat het niet meer naar voor schuift.
Dus TS: ik vind je niet te groot, maar leg je zadel op de juiste plek en neem les van iemand die je op een goede houding wijst :-)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 20:38

ik vind je ook wel wat te groot, maar kwa gewicht zal het geen probleem zijn.
doe wel zeker die beugels een stuk langer, zal je zelf fijner kunnen zitten, en is het aangenamer voor de pony ook.
voor de rest zien het er leuke en vriendelijke foto's uit
op foto 1 ben je iets heel raars aan het doen met je handen, handen netjes rechtop voor je houden!
op foto 2: dit is gewoon een vervlugde draf: achteruit blijven zitten, benen op hun plaats, handen bij je houden, pony moet verruimen, niet versnellen!
3 ziet er netjes uit, benen op hun plaats laten liggen
4 is netjes
5 pony loopt goed: maar waar gaan je handen naar toe, en benen netjes leggen waar ze horen!
6 en 7: geen rijfoto'sz
8: pony zit in contra galop, dus terugnemen en opnieuw aanspringen!