Leuk gedaan zo!! Die springfoto en de heldenfoto vind ik persoonlijk erg vermakelijk wat komt het karakter van zo'n beestje dan mooi naar buiten he! Haha, doet me aan de mijne denken... de handigerds...
Duikboten is wel één van zijn hobby's hoor, hoe dieper die neus in het water hoe beter!
Anoniem
Geplaatst: 18-06-12 21:18
Wat een leuk topic! Echt leuk in elkaar gestoken en super foto's! Die met dat plukje gras boven op die berg En het is echt wel een springtalentje
MirandaMalik
Geplaatst: 18-06-12 21:48
Haha, die laatste foto doet mij ook weer ergens aan denken... Ik was een keer met een vriendin een ritje langs de weg aan het maken, toen we telkens door een auto werden ingehaald, die stopte dan voor ons, liet ons voorbij rijden en zo nog een paar keer...toen kregen wij door dat er wat meer aan de 'hand' was... Het bleek een vieze meneer te zijn die z'n 'wortel' vasthad.. Dus toen wij hem weer voorbij gingen, stak de pony zijn hoofd door het raam, die had wel trek in een 'wortel'! Die meneer schrok toen heel erg en wij lagen natuurlijk helemaal dubbel
@Miranda: ieuw, da's echt, ieuw! Er zijn toch rare mensen in de wereld...
MirandaMalik
Geplaatst: 18-06-12 21:57
Ja, als je vaak buiten rijdt kom je die toch wel regelmatig tegen, maar ach, dat zijn de ergste nog niet, ik vind het wel grappig, wat vermaak onderweg