Dank je wel voor het maken van de screenshots Amanda!
Ben idd onwijs trots op mijn kanjer! Ze hebben me via een diercasting bureau gecontacteerd. Ze wilde eigenlijk dat hij steigerde, maar Jauke steigert niet meer zo heel graag en moet daar echt voor in de mood zijn. En dat was hij deze avond absoluut niet helaas. Had nog hoop dat hij na de trailer rit, het donker, de lichten en de rook een beetje fris zou zijn maar niets van dat alles, hij was eigenlijk alleen bezig met gras eten Had hem beter kunnen vragen om te gaan liggen Ook had het casting bureau heel duidelijk gemaakt dat ze ons niet mochten laten wachten, iets te duidelijk want we konden bij aankomst direct aan de gang, ookal waren we een half uur te vroeg. Dus geen voorbereidingstijd, hij is zelfs niet gepoetst Om hem dan te laten steigeren moet ik er wat meer "druk" op leggen en dan nog komt hij minimaal omhoog. En die druk zit hem vooral in het feit dat ik naar hem toe loop en dus dichterbij kom en daardoor telkens in beeld stond Uiteindelijk hebben ze het omgegooid want ze vonden het ook een mooi gezicht als hij door de rook liep. Daar waren ze alleen niet heel duidelijk in, dus ik moest telkens dichterbij de rook, maar dat is lastiger dan gewoon erdoorheen want dichterbij dan kan hij ook op het laatste moment een boogje maken natuurlijk Om hem even duidelijk te maken dat 'ie niet zo flauw moest doen een keer door de rook laten lopen (dat kent 'ie goed hoor ) en dat was meteen ook het laatste shot, vonden ze helemaal perfect, gelukkig
JustJoyce
Geplaatst: 18-06-12 19:55
Ookal is het maar heel kort, super gaaf! en mooie opnames zeg!