Wat vonden jullie van de zwartbonte tinker met het hengstenveulentje erbij? Veulen was zwart/grijskleurig met veel wit op zn hoofdje en witte 'kniekousen' om t zo maar te noemen.
Wat vonden jullie van de zwartbonte tinker met het hengstenveulentje erbij? Veulen was zwart/grijskleurig met veel wit op zn hoofdje en witte 'kniekousen' om t zo maar te noemen.
ik ben ook geweest vandaag en ben expres pas laat gegaan omdat ik anders geheid met iets thuis gekomen was heb toch nog een paar leuke pony's zien staan
hee ik ben er ieder jaar bij ik was er ook met mijn shets ze zijn niet tekoop hoor wel heel veel vraag gehad nar mijn palaminoshet wat ze moet kosten mijn hoogste bod was zelfs 800 euro maare nee wel heb ik een shet gekocht een practige chocoladebruin ruin van 85cm maar die wou een vriendin ook graag hebben dus heb `m doorverkocht(nouja voor het zelfde geld)gaan we googlen op zijn naam is het een veulenkampieoen middemaat geweest in 2009 dat dat daar op de markt staat...maargoed hij is uit de handel en heeft een top tehuisje..