Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Carolaaxxxx schreef:Vind jullie beiden heel mooi![]()
Allen snap niet waarom je de fotograaf schuld geeft aan het focussen op jou ipv je paard, je maakt het er zelf naar dat alle aandacht op jou ligt. Dus naar mijn mening moet je eerst naar jezelf kijken ipv de fotograaf maar de schuld geven.
als de fotograaf heeft gezegt dat ze zo en zo moet staan, dan is het dus wel aan de fotograaf. Als de fotograaf geen aanwijzingen geeft vind ik dat die dat wel moet leren
Lara_Silver schreef:Wat een afgunst in zoveel reacties, het druipt er gewoon vanaf! Als je dan de profielen bekijkt, dan begrijp je ook meteen waarom.
Ik vind dat het een zeer gelukte fotoshoot is! Maakt niet uit dat het paard niet zo op de voorgrond komt, kan een andere keer ook nog en ik vind deze fotoshoot erg verfrissend, mooie beelden zijn het! Je hebt een mooi gezicht, en ik vind het serieuse absoluut niet storend.
Over die gekrulde lippen, mensen met dikkere lippen geven nu eenmaal snel de indruk dat ze pruilen. Ook al zijn de lippen ontspannen. Ik kreeg dit vooroordeel ook altijd naar mijn hoofd geslingerd vanwege mijn dikke lippen. Mensen met gedefineerde lippen hebben dit nu eenmaal niet nodig.
Ts ik wens je veel succes met je topic en de jaloerse 'troela's' die nog gaan reageren. Deze fotoshoot is nu eenmaal anders dan dat wat er normaal op bokt te zien is en daar struikelen mensen over. Gewoon lekker verder gaan met fotoshoots, zeker omdat je fotogeniek bent.
Justme.
Leuk paard overigens justme83 schreef:Afgunst?? Er wordt een shoot geplaats in ITP dus verwacht je foto's van een paard die centraal staat.... Nu blijkt het meer te gaan over TS.. Dat is prima, zijn ook gerust mooie foto's bij, absoluut! Maar deze reacties kun je natuurlijk een beetje verwachten.... Maar dat heeft met smaak te maken en niet met afgunst..... Dus waarom bestempel je mensen gelijk zo als deze alleen hun mening geven???
Ik begrijp niet waar de ts rare reacties in de trant van: je moet niet gaan klagen over de fotograaf terwijl je jezelf in het middelpunt van de aandacht zet. (door meerdere mensen aangehaald) Net alsof paardlief dit erg vind.
De enige die hier over struikelen zijn een paar bokkers. Vind het dan ook altijd zo grappig dat er commentaar word gegeven op het uiterlijk, of de poses terwijl deze objectief gezien allebei wel in orde zijn. Maar commentaar op andere vrouwen die er gewoon goed uit zien (en zich net even meer durven te laten zien op een non-vulgaire manier overigens) dat is uit mijn ervaring de typische tendens van andere (vooral onzekere) vrouwen. 
) Er is overigens geen ander subforum voor meer mensgerichte shoots, en hier is wel degelijk een paard bij betrokken. Ik denk dat als op de foto's net wat meer paardenzoenen en zwijmelende blikken richting haar paard te zien waren geweest, dat er heel andere reacties waren gekomen. Duidt ook op een bepaalde stijfheid van de mensen die negatief reageren overigens.
Lara_Silver schreef:justme83 schreef:Afgunst?? Er wordt een shoot geplaats in ITP dus verwacht je foto's van een paard die centraal staat.... Nu blijkt het meer te gaan over TS.. Dat is prima, zijn ook gerust mooie foto's bij, absoluut! Maar deze reacties kun je natuurlijk een beetje verwachten.... Maar dat heeft met smaak te maken en niet met afgunst..... Dus waarom bestempel je mensen gelijk zo als deze alleen hun mening geven???
Simpelweg omdat dat het idee is wat ik krijg van dat soort reacties.Ik begrijp niet waar de ts rare reacties in de trant van: je moet niet gaan klagen over de fotograaf terwijl je jezelf in het middelpunt van de aandacht zet. (door meerdere mensen aangehaald) Net alsof paardlief dit erg vind.
mang schreef:Het gaat niet om het paard dat dat erg zou vinden. Het is gewoon oneerlijk om de fotograaf in kwaad daglicht te zetten terwijl je het er zelf naar maakt
Citaat:Ik ben zeer te vreden met de foto`s ookal vind ik dat de fotograaf bij sommige foto`s toch wat meer op het paard had moeten concentreren.