Snap alleen niet helemaal of je haar nu tijdelijk verplaatst had wegens ruimtegebrek of had je haar nu verkocht aan die mensen?
Veel sterkte en dat ze weer snel de oude is!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SeBart schreef:Weidebloem: Door financiele problemen en tijdgebrek heb ik haar gratis weggegeven. Wel onder contract. Het was dus gewoon haar paard, mocht haar alleen niet weggeven/verkopen of zonder noodzaak doden. En zou mij dan waar mogelijk eerst moeten bellen. Dus als ze niet had gebeld had ze daar nog jaren kunnen staan.
Kyrkelover: De DA heeft haar al de nodige injecties gegeven ook ivm wormen. Hij zei al, mensen die zo met paarden omgaan, moet je niet geloven als ze zeggen dat ze ontwormd hebben. Nu is het even afwachten of er echt verbetering komt. Zo niet laat ik verder onderzoek doen.
JJane: Als ze in 1week tijd hier al zo verbeterd is. Je ziet dat haar flanken weer meer gevuld zijn. Ze word weer wat actiever en vrolijker. Heb zelfs een klein vreugdebokje gezien. Verder was de tandarts even ervoor geweest en was alles in orde. Nu merk ik ook dat ze wat voer verliest, en daar word volgende week wat aan gedaan. Maar dan nog lijkt mij dat je dan niet zo'n verschil ziet in 1 week als het echt daaraan zou liggen. Verder vind ik ook dat ze het wel heel erg ver heeft laten komen. En dan eerst zeggen dat ze er een DA bij gehad heeft, en het uiteindelijk toch niet gedaan.