Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar dat opent perspectieven...
(Mits 56,6% of hoger) http://paardensportutrecht.nl/userfiles ... dure_2.pdfmoon_dust schreef:Ohmaar dat opent perspectieven...
Weet je het zeker, want op de site staat: indien je 2 proeven rijdt op een selectiewedstrijd telt alleen de eerste mee voor de selectie.....
En eh aangezien bij ons de tweede proef altijd stukken beter gaat dan de eerste (soms wel met 10 punten verschil...) baalden we al van die regel.....
dit geldt voor de kring Gelderland regio ZW Veluwe. Daar zouden we namelijk eerst starten. Toen heb ik alle regels door gespit. En daar staat onder procedure selectiewedstrijden dat je 2 proeven mag rijden, maar de eerste telt mee voor de selectie. Ik dacht dat voor elke kring wel ongeveer dezelfde regels zouden gelden.
kleinvosje schreef:Dan ben ik in de war met de indoorselecties, die waren eerst wel per kring toch? Dat hebben ze mij tenminste verteld.
Overigens verwacht ik geen hoge eind uitslag voor mij dus hecht eigenlijk ook niet zoveel waarde aan of ik geselecteerd wordt, het is is geinig maarja en dan