orlys_dream schreef:SecretLIN schreef:Krijg erg vreemde verhalen te horen over hurby
Oooh, . . . zoals? Of heb je al verteld en ik heb eroverheen gelezen . . .
nee, dat zet ik ook niet openbaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn ook dat je de plek hebt gegeven om lekker oud te worden, genieten zo van zo'n oudje !
ik heb hem dan nog niet zolang he 
SecretLIN schreef:hmm ik krijg allemaal tegenstrijdige dingen te horen over die goede oude Hurby
Weet echt niet wat voor verleden hij heeft, maar zo te zien is ie gewoon rustig en lief bij jullie, toch? De foto's van hem en Lindia zijn leuk en hij ziet er zeker beter uit sinds hij bij jullie staat.
. Hij ziet er erg gelukkig uit, een leuk maatje voor Lindia! Dat hij nog maar
hij zou de avond voor ik hem kwam halen rare aanvallen hebben gehad van vallen etc. ( ze dachten datie dood was mensen vd stal ipv door mij opgehaald) mij is niks vertel door de vorige eigenaar over die aanvallen.

hij stonk ook heel erg toen hij hier net kwam SecretLIN schreef:Hier is er totaal niks vreemds met hem maar zoals voor de kar gelopen zou die hebben en daarom zo raar huppelen nu zegt iemand heeft niet voor de kar gelopen hihi en via pb kreeg ik andere berichten kan het hier wle posten zo mysterieus is het niethij zou de avond voor ik hem kwam halen rare aanvallen hebben gehad van vallen etc. ( ze dachten datie dood was mensen vd stal ipv door mij opgehaald) mij is niks vertel door de vorige eigenaar over die aanvallen.
.
tis een lief mannetje
SecretLIN schreef:Hier is er totaal niks vreemds met hem maar zoals voor de kar gelopen zou die hebben en daarom zo raar huppelen nu zegt iemand heeft niet voor de kar gelopen hihi en via pb kreeg ik andere berichten kan het hier wle posten zo mysterieus is het niethij zou de avond voor ik hem kwam halen rare aanvallen hebben gehad van vallen etc. ( ze dachten datie dood was mensen vd stal ipv door mij opgehaald) mij is niks vertel door de vorige eigenaar over die aanvallen.
Van dat vallen en zo, weet ik niet maar als jij merkt er niks van dan zal ik ook geen zorgen maken. Artrose op zijn leeftijd zal me echt niet verbazen . . . . De hele dag in de wei is zeker goed voor hem in dat geval en misschien ook een glucosamine/chondroitin/msm supplement? In ieder geval, succes met de da later en de verder onderzoek naar cushing. Wat heeft hij geluk dat hij mag bij jou staan!