Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
X_Michelle_X schreef:Bedankt allemaalirtj_, wie ben jij?
![]()
Bedankt. Naja, op kamp ging t voor geen meter, paard was nogal heet en wilde niet eens normaal stappenhaha. De hele week deed ze zo maf. Maarach. Daarin tegen ging t springen, crossen en de buitenrit heerlijk. (op t stappen na dan
)
Dit jaar weer
X_Michelle_X schreef:Oww, Laura..
@moelly Hahah, bedankt en tjaaaaa.... Ik heb me paard bijna 10jaar, ken d'r door en door, vertrouw d'r zo en rijd zonder cap, en heb geen zin in die eeuwige discussie over wel of niet veilig zonder cap..
Ik stap niet zomaar op zonder cap.
Vandaar
Maar bedankt
Mexxuna schreef:X_Michelle_X schreef:Oww, Laura..
@moelly Hahah, bedankt en tjaaaaa.... Ik heb me paard bijna 10jaar, ken d'r door en door, vertrouw d'r zo en rijd zonder cap, en heb geen zin in die eeuwige discussie over wel of niet veilig zonder cap..
Ik stap niet zomaar op zonder cap.
Vandaar
Maar bedankt
Leuk paard en.. de aanhouder wint!
Dus als jij Z wil rijden, moet je dat doen, en zal je ooit beloond worden voor je doorzettingsvermogen! Super hoor!
Ik zou zeggen: op naar het Z2!
Toch quote ik even je stukje tekst over die cap: "dat dacht mijn zusje ook met dr pony die ze door en door kende, totdat pony zelf struikelde.. en zich tot 3x toe liet vallen, doordat hij met zijn voet in de teugels kwam, en ja.. helaas op het hoofd van mijn zusje!
Ik was hierbij en deze beelden vergeet ik dus NOOIT meer, en gelukkig kan mijn zusje dit nog navertellen, al heeft ze hier wel een soort van geheugenverlies aan overgehouden.
Dat je valt, hoeft dus niet de schuld te zijn van je paard, hij kan immers ook struikelen/vallen, je bent met een dier bezig.
Maar ik wil je in iedergeval veel succes wensen met je topper!
SheeNegro schreef:Zo hé, wat een geweldig penny verhaal, het is je helemaal gegunt!
En volgens mij kom je er ook wel in de Z2