Nou, mij kun je niet missen (denk ik). Mijn trailer (zie profiel helemaal onderaan) staat op de parkeerplaats en ik zit bij mijn kraampje te schilderen. Dus zie je iemand met kwasten en een doek in de weer, dan ben ik dat.
spicegirl
Geplaatst: 26-05-12 13:04
ik kan me niet voorstellen dat iemand blij is mij te zien
Diaz
Geplaatst: 26-05-12 13:07
Magrathea schreef:
We kunnen wel allemaal een plakker opdoen met onze boktnaam
Ik ben ook alweer voldoende gerevalideerd, dus ik ga mij ook opgeven voor een plek. Heb ook nog wat andere spullen dan paardenspullen, neem ik gewoon ook mee.
Leuk allemaal, er komen nog steeds aanmeldingen binnen. Dat wordt een leuke markt zo! Heeeeeeeeel veel westernspullen, maar ook dressuur en andere paardenfreubels
Zelf heb ik naast paardenspul ook nog wat rommeltjes van thuis mee; waterkoker, tuinspulletjes, etc
Duke
Geplaatst: 29-05-12 10:51
spicegirl schreef:
ik kan me niet voorstellen dat iemand blij is mij te zien
Heb je jezelf zo berucht gemaakt dan? Ik ben juist wel nieuwsgierig.
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-12 17:11
Aanvulling:
In de loop van volgende week gaan we een plattegrondje maken van de plekjes en verspreiden. Zodat iedereen vooraf weet waar hij of zij de spullen kan gaan opzetten. E.e.a. is nog even afhankelijk van het uiteindelijke aantal deelnemers en natuurlijk van het weer Want als het zonnetje schijnt, gaan we denk ik lekker buiten het grote erf op onder de bomen!
Ik neem ook een combi van spullen mee; western, engels, misschien ook menspullen en nog wat rommelmarktspullen. Hopelijk is het mooi weer, want buiten staan is natuurlijk heerlijk (zei het buitenmens)
Ik ook! Ik heb gister met de stalmeeting het alvast aangekondigd.. het zit nog geen 30 min van ons vandaan, dus voor hun ook allemaal interessant. Ik hang vanavond of morgen even een postertje op het bord, er waren er een paar eventueel geintereseerd in een plekje, die hadden nog wel wat spullen over hahah
@ Happie: leuk, ik ook! @ Diaz: in dit topic heb ik een postertje geplakt. Wil je dat ik er eentje naar je email? @ Happy16: jammer @ Spicegirl: ja hoor, we bouwen denk ik wel een terrasje op
spicegirl
Geplaatst: 31-05-12 16:39
bij de kraam bedoel ik... anders neem ik zelf klapstoeltjes mee..
Warboel
Geplaatst: 31-05-12 16:40
Ik ga geen plekje huren maar ik kom sowieso wel gezellig langs hoor! Misschien kan ik nog wat leuks vinden en anders gewoon voor de gezelligheid!