Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Peterina schreef:Goede site met informatie: http://www.sport-horse-breeder.com/index.html
De verder links daar en het boek geven nog meer inzicht.
Bren79 schreef:Wat leuk! Is het een verhaal, of meer informatief? Heb je dat boek?Misschien een leuk boek voor sommigen van jullie
El Sham de Zonnehengst boek gaat over Godolphin Arabian ook worden Darley Arabian en anderen hierin genoemd tevens worden diverse merries in dit boek genoemd erg leuk en interessant boek
CinTwiZo schreef:Dan moet je je even aanmelden, dan kun je verder kijken. Of de volgende dag verder...Mijn merrie is van Olivi (v Jazz) en heeft Godolphin Arabian als 21 generatie terug.
kon hem alleen niet meer zien want toen waren mijn 'te mogen zien' pagina's op
martina1 schreef:Ik denk dat ze bij bijna alle rassen wel gebruik hebben gemaakt van het Engels Volbloed, dus dan kom je vaak op Darley Arabian uit.Wat leuk, mijn hengst stamt ook van Darley Arabian af!
Van vaders kant komt hij overeen tot Touchstone en van moeders kant tot Eclipse.
En ik zie net dat mijn andere paard ook van Darley Arabian afstamt terwijl dat een tuiger is.