Hengstenshow President's Jack Sparrow,Chagall,Dark President

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 13:02

Ik snap het commentaar van xmarliez wel, vooral als je deze afbeelding (http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8387_n.jpg) er naast legt. Tegenwoordig is het paard er voor de ruiter en niet het ruiter voor het paard. Zolang deze manier hoge scores opgeleverd krijgt, schijnt het allemaal prima te zijn maar ik zie liever een paard wat normaal gereden wordt (van achter naar voor). Om dit commentaar te leveren hoef je niet in dat op dat niveau te kunnen rijden, het is een smaakkwestie en daar mag je je prima over uiten. ;)

Fototechnisch vindt ik het overigens wel mooie foto's, een kleine tip, Mijn Album verzwakt de kwaliteit van je foto's en dat is voor het totaal plaatje een beetje zonde.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 13:07

Nou Marlies, ik kan toch, na het bekijken van jouw foto's die via google in 5 min te achterhalen zijn, ook niet zeggen dat jouw paard zo veel beter loopt.
Ontopic: Mooie foto's ts! Zonde dat dit topic zo verpest wordt. Ik ga nu je andere topic ook bekijken!
Vooral de galopfoto van Dark President vind ik erg mooi!

hotchocolat

Re: Hengstenshow President's Jack Sparrow,Chagall,Dark President

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 16:48

TS, Marlies heeft je foto's gebruikt in haar profiel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 16:49

hotchocolat schreef:
TS, Marlies heeft je foto's gebruikt in haar profiel.

Typisch natural-extremistisch gedrag.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 16:54

x_Milou schreef:
Nou Marlies, ik kan toch, na het bekijken van jouw foto's die via google in 5 min te achterhalen zijn, ook niet zeggen dat jouw paard zo veel beter loopt.
Ontopic: Mooie foto's ts! Zonde dat dit topic zo verpest wordt. Ik ga nu je andere topic ook bekijken!
Vooral de galopfoto van Dark President vind ik erg mooi!

Misschien kan jij die foto's hier plaatsen? Immers Marlies plaatst ook allerlei foto's in haar profiel die niet van haar zelf zijn. :D
Ik denk dat wij Marlies niet helemaal serieus moeten nemen, als je haar berichten lees. :

TS; heb je copy-right op jouw foto's? Ik zou sowieso eisen dat Marlies jouw foto's uit haar profiel haalt.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 16:58

leuke reacties weer hier!
een iemand post iets negatiefs over onze heilige edward, en vervolgens wordt ze volledig doorgelicht door een horde hysterische bokkers.

Ik pak er even wat popcorn bij!
/*omnomnom

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:00

Ania schreef:
een iemand post iets negatiefs over onze heilige edward, en vervolgens wordt ze volledig doorgelicht door een horde hysterische bokkers.

/*omnomnom

Ach, ik word een beetje moe van al die bokkers, die zelf nog niet fatsoenlijk op een paard kunnen zitten, maar wel een ander mogen afzeiken. Zeker het plaatsen van foto's van anderen in een topic of profiel vind ik not-done.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:01

Ania schreef:

/*omnomnom

Technisch gezien maakt ze er een volledige sport van om de complete nederlandse dressuur de grond in te boren.
Da's iets anders dan 'iets' posten. Kijk, ik ben het ook niet overal mee eens wat de huidige sport betreft, maar ik ben niet zo sneu om dan in ieder topic maar te laten blijken dat dat zo is. En ik ga het al helemaal niet opzoeken en mijn profiel volspammen met foto's die precies zo uitgezocht zijn om het maar zo zwart mogelijk te kunnen maken.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:01

xmarliez, volgens mij is het niet de bedoeling dat jij TS haar foto's in je profiel plakt :n TS, stuur even een mod een bericht, zou het niet accepteren dat xmarliez je foto's in haar profiel houd!

Ik vind Chagall ook erg gaaf zeg :) en JS natuurlijk ook een prachtige hengst, hoop dat Edward er goed mee gaat scoren!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:02

mooie fotos maar wat kunnen sommigen overtrokken reageren!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:04

Electra63 schreef:
Ania schreef:

/*omnomnom

Ach, ik word een beetje moe van al die bokkers, die zelf nog niet fatsoenlijk op een paard kunnen zitten, maar wel een ander mogen afzeiken. Zeker het plaatsen van foto's van anderen in een topic of profiel vind ik not-done.

Amen to that. Helaas bestaat ongeveer 75% van bokt uit deze mensen. En 98% daarvan zit in HAW en ITP. :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:06

xmarliez schreef:
Omg.. wat een voorbeeld voor ons....
Paard in elkaar trekken en gaan zullen we maar zeggen, walgelijke plaatjes.

Volgens mij heb jij een behoorlijk stofje in je oog.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:13

Joanne1987 schreef:
echt een olympisch voorbeeld ja...

Ze heeft tenminste wel een oranje jas aan :D , verder zeg ik niets :P
Laatst bijgewerkt door Jitske op 09-04-12 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto verwijderd.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:14

dat is xmarliez????....ik weet niet of ik moet huilen of lachen.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:15

jup... die foto heeft ze gepost in een of ander topic hier op bokt...

zoals jullie zien, komt die goude medaille helemaal goed!

Anoniem

Huilen van het lachen.

Electra63

NatasjavE schreef:

Lachen natuurlijk, dit soort zaken/bokkers moet je absoluut niet serieus nemen ;)

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:17

Hulstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:19

Ik kan het niet laten ook even te reageren.

Triest dat iemand zo een topic weet te verzieken, vervolgens om een statement te maken foto's van het topic in haar profiel plaatst zonder overleg. Het gaat toch om de hengsten en niet om de rijkunsten van de ruiters. Als je dan zo stoer bent moet je zelf rijfoto's plaatsen en geen foto's in je profiel zetten die niet van jezelf zijn. En wat is er zo klassiek aan die stapfoto van die schimmel die met bijzet loopt??

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:20

Electra63 schreef:
NatasjavE schreef:

Lachen natuurlijk, dit soort zaken/bokkers moet je absoluut niet serieus nemen ;)

Naar jou wil ik wel luisteren

Whahahahahahahahhahaha :') _O-

Hey iedereen blij met z'n paard en ook ik ben geen kampioen.....maar deze paarden zijn gewoon fijn voor elkaar. Wat spanning bij die jonge dieren is hgelemaal geen schande.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:27

Nou gaan we pontaan op de manier van adb rijden 8)7. Net als of die zo vriendelijk is

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:28

Joanne1987 schreef:
echt een olympisch voorbeeld ja...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D4FMHDSN.jpg

@Marlies Ik vraag me af of je zelf ooit op een jonge dekhengst in het dekseizoen heb gereden op een show waar andere hengsten rond lopen en merries met veulens. Ik kan je wel zeggen; het is lastig om je hengst dan rustig en ontspannen te rijden.

@ts
Prachtige foto's heb je gemaakt. ziet er goed uit. Bedankt.
Ik ga nu op zoek naar je topic bij Van Olst.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:28

nicky_rilana schreef:
Nou gaan we pontaan op de manier van adb rijden 8)7. Net als of die zo vriendelijk is

Adb??? Antoine de bodt.

ohhh das niet om aan te zien vindt ik. Daar heb ik nog geen een paard van zien opknappen.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:30

NatasjavE schreef:
nicky_rilana schreef:

Adb??? Antoine de bodt.

ohhh das niet om aan te zien vindt ik. Daar heb ik nog geen een paard van zien opknappen.
ja die manier

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:41

Nounou.. wat een persoonlijke aanvallen zeg ;) :))
Zoals ik al zei, iedereen is welkom om te komen kijken en foto's zijn te verkrijgen via de PB dus zo 'anoniem' wil ik niet blijven of wat dan ook.
Dat mensen foto's van jaren terug gaan posten is natuurlijk een beetje zielig. Voor alle mensen die mijn posten al door hebben gelezen (ook al zo iets...) hebben vast ergens kunnen lezen dat ik zo het een en ander geprobeerd heb, en ja ook onderandere LDR en daarom mijn mening heb.
Deze foto hierboven is niet eens een 'rij' foto, dat is gewoon lopen/stappen niets meer niets minder. En ik ga mezelf daar niet voor verantwoorden omdat het totaal niets met rijden te maken heeft.

Enne, als we eens opzoek gaan naar alle slechte (als de foto's in dit topic dat al niet goed genoeg zijn) foto's van Edward Gal en alle andere ruiters dan kunnen we pas lachen :)) :)) :))