Fototechnisch vindt ik het overigens wel mooie foto's, een kleine tip, Mijn Album verzwakt de kwaliteit van je foto's en dat is voor het totaal plaatje een beetje zonde.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_Milou schreef:Nou Marlies, ik kan toch, na het bekijken van jouw foto's die via google in 5 min te achterhalen zijn, ook niet zeggen dat jouw paard zo veel beter loopt.
Ontopic: Mooie foto's ts! Zonde dat dit topic zo verpest wordt. Ik ga nu je andere topic ook bekijken!
Vooral de galopfoto van Dark President vind ik erg mooi!
Ania schreef:leuke reacties weer hier!
een iemand post iets negatiefs over onze heilige edward, en vervolgens wordt ze volledig doorgelicht door een horde hysterische bokkers.
Ik pak er even wat popcorn bij!
/*omnomnom
Ania schreef:leuke reacties weer hier!
een iemand post iets negatiefs over onze heilige edward, en vervolgens wordt ze volledig doorgelicht door een horde hysterische bokkers.
/*omnomnom
Electra63 schreef:Ania schreef:leuke reacties weer hier!
/*omnomnom
Ach, ik word een beetje moe van al die bokkers, die zelf nog niet fatsoenlijk op een paard kunnen zitten, maar wel een ander mogen afzeiken. Zeker het plaatsen van foto's van anderen in een topic of profiel vind ik not-done.
Electra63 schreef:NatasjavE schreef:dat is xmarliez????....ik weet niet of ik moet huilen of lachen.
Lachen natuurlijk, dit soort zaken/bokkers moet je absoluut niet serieus nemen
Joanne1987 schreef: