Ik hoop dit ooit ook te kunnen met Gamble
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vind dat je eigen staart ook erg grappig beweegt in galop
Juut schreef:Maartje1990 schreef:jemig zeg, TS kent haar paard toch gewoon 't beste? En omdat júllier hiermee niet ervaren zijn betekend dat nog niet dat de TS dat niet is. Zowel paard als TS zijn ervaren dus wat is dan het verschil met een hoofdstel of dit? Als een paard echt een de kletter slaat maakt dat ook echt niet meer uit hoor![]()
En dat je niet verzekert bent dan is natuurlijk onzin.
Nu moet je geen onzin gaan verkondigen; het maakt dus wél wat uit of je met neckrope of hoofdstel rijd! Er is een reden waarom ik dit grapje alleen in een bak durf uit te voeren![]()
Juut schreef:maartje1990 schreef:jemig zeg, TS kent haar paard toch gewoon 't beste? En omdat júllier hiermee niet ervaren zijn betekend dat nog niet dat de TS dat niet is. Zowel paard als TS zijn ervaren dus wat is dan het verschil met een hoofdstel of dit? Als een paard echt een de kletter slaat maakt dat ook echt niet meer uit hoor![]()
En dat je niet verzekert bent dan is natuurlijk onzin.
Nu moet je geen onzin gaan verkondigen; het maakt dus wél wat uit of je met neckrope of hoofdstel rijd! Er is een reden waarom ik dit grapje alleen in een bak durf uit te voeren![]()
Ben het hier helemaal mee eens
Maartje1990 schreef:xTammyy schreef:Bedankt voor de reacties!
Mallow, waarom ik doorzit weet ik eigenlijk niet, doe ik soms wel en soms niet
heeft dat niet iets te maken met dat ze bij boomlooszadels dat aanraden te doen? Gewoon omdat het simpelweg beter is om door te zitten, zowel op boomzadel als boomloos, alleen boomloos promoot dit, boomzadel niet?
Daar kunnen veel mensen jaloers op zijn!
MarMarieke schreef:Ik vind dat je niet moet luisteren naar dat gezeik van mensen. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt. Jij bent daar verantwoordelijk voor, niet zij. Ik wil de zeurende mensen er even op wijzen dat iemand het ook gefilmd moet hebben. Dus dat als iets zou gebeuren diegene het paard zou kunnen pakken.
Jullie zijn echt een leuk stel![]()
Jullie hebben veel plezier zie ik

IndianLady schreef:MarMarieke schreef:Ik vind dat je niet moet luisteren naar dat gezeik van mensen. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt. Jij bent daar verantwoordelijk voor, niet zij. Ik wil de zeurende mensen er even op wijzen dat iemand het ook gefilmd moet hebben. Dus dat als iets zou gebeuren diegene het paard zou kunnen pakken.
Jullie zijn echt een leuk stel![]()
Jullie hebben veel plezier zie ik
Aan wat?
Ooit wel eens een galoperend paard geprobeerd bij t houden op de fiets? Dat lukt je niet
TS ik heb het filmpje niet gezien, maar ik zou hier als voorbijganger echt wel mn mond over opengetrokken hebben. Het is nu eenmaal zo dat je met hoofdstel (bit of bitloos) gewoon meer te vertellen heb, al was het maar het stuur.
Aan een andere bokker die bang is om in de mond van het paard te zitten. Als mijn paard er vandoor gaat dan kan het mij echt niet schelen of dat bit tot achter zn oren getrokken wordt (even overdreven gezegd) maar stoppen zal hij.
Zou toch wat zijn als iedereen op die manier wat over zo'n paard te vertellen wil hebben. Okee, ik zou ook niet zoals TS over de weg gaan maar toch heb ik respect voor haar. Meer respect voor haar dan mensen die een paard een bit in hangen en er vervolgens keihard aan gaan zitten trekken alsof het niks is. Werk dan eerst aan de band met je paard en voedt je paard respectvol op.. MadelonSunny schreef:IndianLady schreef:Aan een andere bokker die bang is om in de mond van het paard te zitten. Als mijn paard er vandoor gaat dan kan het mij echt niet schelen of dat bit tot achter zn oren getrokken wordt (even overdreven gezegd) maar stoppen zal hij.
Gelukkig is niet iedereen zoals jijZou toch wat zijn als iedereen op die manier wat over zo'n paard te vertellen wil hebben. Okee, ik zou ook niet zoals TS over de weg gaan maar toch heb ik respect voor haar. Meer respect voor haar dan mensen die een paard een bit in hangen en er vervolgens keihard aan gaan zitten trekken alsof het niks is. Werk dan eerst aan de band met je paard en voedt je paard respectvol op..
PandorJ schreef:Ziet er relaxed uit! (:
Ik vind dat het je eigen risico is wat je doetdit is toch zeker niet verboden kom op zeg...
Als zij graag een schedelbreuk wilt oplopen doordat ze van dr paard valt en geen cap op heeft gedaan: Ja, eigen risico.

amyyy55 schreef:Anne_GTI schreef:Onverantwoord
WOW wat een inhoudelijke reactie zeg!![]()
NOT
MadelonSunny schreef:TS zal der paard wel getraind hebben dat ze 'm zo kan rijden. Tuurlijk kan een paard schrikken en ja dan zal ze moeten blijven zitten en haar hulpen geven. Ik weet wel dat je minder te zeggen hebt over een paard op die manier. Maar ik zie het liever zo dan hoe ik het meestal zie. Zag je mensen heel vroeg met bit en zadel rijden? Nee, die hadden zie niet en ze konden prima zonder. Aan paardrijden zitten risico's en ik neem liever risico's dan dat ik m'n paard pijn doet als hij ergens van schrikt. Als jij ergens van schrikt en iemand doet je pijn dan ga jij de volgende keer toch ook niet ineens niet schrikken? Daar zou ik alleen maar meer van in paniek raken. Dan zou ik als ik een paard was m'n ruiter er liever afgooien. Paardrijden doe je uit wederzijds vertrouwen, niet uit macht of iets. En als je paard doet alsof hij schrikt of hij gaat er vanuit het niks vandoor dan is er iets mis tussen ruiter en paard.
Ik vind het gewoon heel jammer dat TS zo wordt aangevallen. Iedereen kiest voor z'n eigen risico's. De 1 gaat bungeejumpen, de ander gaat met een moter met 200km/h over de snelweg en anderen rijden paard zonder hoofdstel. Laat iedereen zelf beslissen welke risico's ze nemen. TS heeft dit filmpje waarschijnlijk geplaatst uit trots en ze zal zelf ook wel weten dat er risico's aan zitten. Ze hoopte op positieve reacties. Niet op negatieve reacties waar ze verder toch niks mee doet. En vervolgens kans op een reltopic. Zo jammer, dat dit altijd op bokt moet gebeuren..

MadelonSunny schreef:TS zal der paard wel getraind hebben dat ze 'm zo kan rijden. Tuurlijk kan een paard schrikken en ja dan zal ze moeten blijven zitten en haar hulpen geven. Ik weet wel dat je minder te zeggen hebt over een paard op die manier. Maar ik zie het liever zo dan hoe ik het meestal zie. Zag je mensen heel vroeg met bit en zadel rijden? Nee, die hadden zie niet en ze konden prima zonder. Aan paardrijden zitten risico's en ik neem liever risico's dan dat ik m'n paard pijn doet als hij ergens van schrikt. Als jij ergens van schrikt en iemand doet je pijn dan ga jij de volgende keer toch ook niet ineens niet schrikken? Daar zou ik alleen maar meer van in paniek raken. Dan zou ik als ik een paard was m'n ruiter er liever afgooien. Paardrijden doe je uit wederzijds vertrouwen, niet uit macht of iets. En als je paard doet alsof hij schrikt of hij gaat er vanuit het niks vandoor dan is er iets mis tussen ruiter en paard.
Ik vind het gewoon heel jammer dat TS zo wordt aangevallen. Iedereen kiest voor z'n eigen risico's. De 1 gaat bungeejumpen, de ander gaat met een moter met 200km/h over de snelweg en anderen rijden paard zonder hoofdstel. Laat iedereen zelf beslissen welke risico's ze nemen. TS heeft dit filmpje waarschijnlijk geplaatst uit trots en ze zal zelf ook wel weten dat er risico's aan zitten. Ze hoopte op positieve reacties. Niet op negatieve reacties waar ze verder toch niks mee doet. En vervolgens kans op een reltopic. Zo jammer, dat dit altijd op bokt moet gebeuren..
oke, het is misschien niet hélemaal verantwoord, maar de TS zou haar paard denk ik wel het beste kennen
iedereen heeft een andere mening! TS zal dit niet zomaar doen neem ik aan, dusjah 
MadelonSunny schreef:Ik geef ook niet mijn mening over de auto's. Ik vind het ook onverantwoord en vind ik het ook niet kunnen tegenover andere weggebruikers. Maar mijn punt is dat ik het altijd weer zo jammer vind dat mensen zo hun mening moeten geven en TS aan moeten vallen. Als iemand het 1 keer zegt is het ook wel genoeg..